Ingyenesen elhozzunk és vissza is szállítjuk ! Igen Önhöz, vagy szerelőjéhez.
Gyári új vagy gyári felújított FORD szivattyúk akár másnap Önnél!
2 év teljes körű garancia
Gyári próbapadokon, 15 év tapasztalattal
Számlát adunk! A garancia élni fog, nincs rizikó.
A nagynyomású szivattyúkat két lépcsőben újítjuk fel, hogy arányos legyen a kiadás a probléma nagyságával! (Egyébként nálunk nincsenek nagy problémák)
Kérjen ingyenes tanácsadást! Hívjon minket bizalommal: +3630 303 2171
Mivel foglalkozunk az Ön környékén?
Siemens, VDO, Continental, BOSCH, Delphi nagynyomású szivattyúk bevizsgálása és felújítása
Nagynyomású szivattyú bevizsgálása
Gyári próbapadi vizsgálatot jelent, amikor pontos diagnózist adunk hogy mi a szivattyú hibája. Ez a bevizsgálás az első körös felújítás része, mivel nem tudunk pontos diagnózist adni ha nem látjuk a belülről az alkatrészt.
Nagynyomású szivattyú felújítása
Két lépcsős felújítási rendszerünk van azért hogy ha nincs nagyon megrongálódva a szivattyú akkor minél kevesebb legyen a felújítási díj.
- Első körös bevizsgálás: 25 000 Ft /Próbapadi teszt, szét és összeszerelés (amely típusoknál lehet), diagnosztika. Ennek eredményeképpen pontos képet kapunk arról, hogy milyen állapotban van a szivattyú, miket kell cserélni ahhoz, hogy tökéletes legyen.
- Felújítás: Amennyiben a szivattyúnak mechanikai problémája van, a bevizsgálás és egyeztetés utén felújítjuk. Ekkor már csak az alkatrész költségekkel kell számolni. A bevizsgálás után pontos ajánlatot adunk, nincsenek további költségek. (hiba oka lehet pl: elő szivattyú hiba, nyomásszabályozó szelep meghibásodás, belső elmaródások stb.).
Gyári új alkatrészek forgalmazása
Ha nincs lehetőség a felújításra akkor gyári új alkatrészeket tudunk ajánlani partnereinknek és magánszemélyeknek. Minden új termékünkre 1 év gyári garanciát vállalunk.
Cseredarab forgalmazása
Ez azt jelenti, hogy egy felújított szivattyút adunk az Ön rossz szivattyúja helyett. Ára általában megegyezik azzal a lehetőséggel, ha az Ön magasnyomású szivattyúját újítanánk fel, csak időigényét tekintve ez sokszor gyorsabb megoldás (pl.: ha alkatrész hiány van, vagy a várakozási idő túl sok). Az egy éves garancia természetesen itt is automatikus.
A következő gyártók termékeit értékesítjük, illetve újítjuk fel gyári alkatrészekkel és egy év garanciával: Bosch, Denso, Vdo, Siemens, Continental és Delphi.
Nálunk így néz ki egy felújított nagynyomású szivattyú
A nagynyomású szivattyú felújításának folyamata?
Rendel tőlünk egy ingyenes futárt aki elhozza hozzánk a kérdéses FORD szivattyút.
Eztán mi elkezdjük az előre leegyeztetett első körös bevizsgálást.
Ha elkészültünk, személyes kapcsolattartója hívja Önt és megbeszélik az eredményeket.
Amennyiben a szivattyú a próbapadi teszten a kívánt eredményeket hozta, azt ingyenesen visszaküldjük Önnek.
Amennyiben a szivattyú rossz, kollégánk tájékoztatja hogy melyik alkatrész szorul cserére, és mennyi lesz a tervezett végösszeg.
Amikor elkészült a magasnyomású szivattyú, visszaküldjük Önnek a garancialevelével és a számlával együtt.
Rólunk mondták
100% valós visszajelzések
Még mindig nem értek a szivattyúkhoz, de kicsit közelebb kerültem a témához, mert minden kérdésemre emberi nyelven tudtak választ adni. Kicsit bizalmatlan voltam, de a két éves garancia megnyugtatott. Már fél éve hogy megcsinálták nekem a nagynyomású szivattyúmat, és azóta is minden rendben van az autóval. Köszönöm!
Személyesen nem találkoztam senkivel a cégtől, de mindig kommunikálták, hogy milyen stádiumban van az alkatrész. Időközben el kellett utaznom, és emiatt előre vették a munkámat, amit nagyon köszönök! Csak ajánlani tudom a céget mert minden úgy ment ahogy előre megbeszéltük, sőt még gyorsabban.
Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.
Úgy alakult hogy nem tudtam visszaérni Magyarországra hétvége előtt, de az alkatrészt már vasárnap vissza kellett hogy szereljék az autómba. A hölgy aki tartotta velem a kapcsolatot, felajánlotta hogy hazaviszi a szivattyúmat (!) és átvehetem tőle szombaton, mikor vissza értem. Engem ez a végletekig meggyőzött, és nagyon jól esett. Melegen ajánlom őket mindenkinek!
Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.
Gondos korrekt csapat, és igényes munka, köszönöm!
Az szerelőm szervezett le mindent és nekem sehol se kellett belefolynom a munkába. Jöttek és elvitték a szivattyút, majd telefonon megbeszéltük a munkát, ezt követően megcsinálták és vissza is hozták a szerelőnek. Következő héten már tudtam használni az autót. Számlát és garanciát is kaptam.
Megbízható cég, ajánlom annak aki nem szereti a meglepetéseket.
Nagyon rugalmasak voltak, és pontosan úgy volt minden ahogy azt megbeszéltük.
Mikor elmondtam a tüneteket, már mondták is hogy valószínűleg a nyomásszabályozó szelep lesz a ludas. A felújítás során kiderült, hogy tényleg azzal volt a gond, megcsinálták és vissza is küldték. Azóta is tökéletes a szivattyú. Köszönöm!
Amennyiben szeretné visszahívjuk, egy Önnek alkalmas időpontban.
Mik a nagynyomású szivattyú meghibásodásának tünetei?
Nehezen vagy egyáltalán nem indul az autó
Amikor nem indul, akkor bizony az autó legstabilabb rendszerének meghibásodására kell hogy gondoljunk, mert annak kellene a megfelelő nyomást előállítania. Ez pedig most nem történt meg. Sokszor csak egy próbapadi vizsgálat, tömítéscserével karöltve megoldja a problémát. Viszont előfordul hogy kopás esetén a feltöltőszivattyú, a tengely és a ház is bemaródott. Ilyenkor azokat cserélni kell.
Megnőtt üzemanyag fogyasztás
Ez a hiba könnyen utalhat szintúgy a magasnyomású szivattyú meghibásodására, csakúgy mint a porlasztók hibájára. A szivattyúban a tömítések elhasználódhatnak és kirepedezhetnek ami elszivárgást okozhat. Amennyiben ez a porbléma, kicseréljük az összes tömítést és megtisztítjuk az alkatrészt, majd a próbapadon üzemi körülményeket állítunk elő, hogy megvizsgáljuk a teljesítményét. Ha még valami hibája van, akkor azt megjavítjuk, és ezután ingyenesen visszaküldjük Önnek.
Az összes befecskendező elromlik
Ez tipikus jele a nagynyomású szivattyú meghibásodásának. Bizonyos idő elteltével a szivattyú „ledarálhatja önmagát” és apró fémreszelékek kerülnek az továbbított üzemanyagba. Ami eldugítja és rosszabb esetben tönkre is teszi az befecskendezőket. Ezért érdemes ilyen esetben azonnal bevizsgáltatni a nagynyomású szivattyút is, hogy az egész rendszer jól működhessen hosszú távon. (Ebben az esetben még a tank és üzemanyag rendszer átmosása és kitakarítása javasolt)
Gyakran ismételt kérdések
Bosch Cp1 H szivattyú, működése
Bosch CP1 szivattyú, működése
Delphi DFP3 szivattyú működése
Ez az amit meg kell kérdezni a kiszemelt cégtől!
Milyen márkájú alkatrészekből dolgoznak? /olasz, kínai utángyártott eleve KIZÁRVA a silány minősége miatt/
Mennyi garanciát vállalnak a felújításra? /Nagyon fontos kérdés. A gyári új termékekre kb. 1 év szokott lenni. A bontott termékekre csak napok…/
Ha injektorról van szó: Adnak-e mérési jegyzőkönyvet? Ez igazolja, hogy valóban be lett mérve az injektor, és az eredményeivel lehet számolni.
Kap számlát? Ez is nagyon fontos kérdés, mert ez alapján tudja érvényesíteni a garanciális panaszait, ha lennének.
A feltüntetett ár számlás ár? Nehogy abba a hibába essen, hogy ez nem lett kitisztázva és a teljesítéskor még 30%-al többet kell fizetnie. Kérjen pontos végösszeget.
Mit tartalmaz az ár? Amikkel számolni kell: munkadij, alkatrész költségek, szállítási díj . Ezzekkel a költségekkel a szerelőnek számolnia kell. Az Ön által kapott árban mi van benne? Mit kell pluszban kifizetnie?
Önnek hova kell vinnie az olajos, gázolaj szagú alkatrészeket? Érdemes ezt kikerólni egy futárral vagy egyszerűbb megoldással.
Ez a munkavállaló egy cég? Érdemes ennek is utánajárni mert nagyobb a biztonség faktor ha valós cég ál a weboldal mögött.
Referencia munkák? Érdemes megnézni, hogy a honlap az internetről leszedett képekkel és szövegekkel van-e tele, vagy vannak saját fotók, esetleg konkrét forgalmazott termékek is? Ezen kívül vannak-e blogbejegyzések, érdekességek a témában?
A felújító cég megtalálható-e a Google rendszerében természetes találatként is? HA nem akkor csak a fizetett hirdetései miatt láthatja az ügyfél.
Lehet-e a google rendszerében véleményezni a céget? Ezt sokan nem engedik, félve a rossz hírnévtől. Illetve ha lehet, milyen vélemények vannak a cégről? Érdemes megnézni, mert sokminden kiderülhet egy két fontos részletről.
Ez ami az elvárható egy korrekt felújító cégtől:
Mi csak és kizárólag gyári új alkatrészekkel dolgozunk./ Tehát egy bosch befecskendezőbe bosch csúcsot cserélünk, egy Denso szivattyúba a belevaló Denso gyári új nyomásszabályozót rakunk stb…/
Mi minden felújított, cseredarabos és új termékünkre 1 év garanciát adunk. Ezt a garancia lappal és a számlával együtt tudják érvényesíteni az Ügyfelek.
Mindig adunk mérési jegyzőkönyvet a bevizsgálásról. Enélkül meg sem tudnánk csinálni a bevizsgálást, hiszen adatokat kell összehasonlítani a gyártó által meghatározott értékekkel. Ezt mindig a porlasztók mellé küldjük ki.
Nálunk mindig minden esetben kap számlát az ügyfél. Cégeknek ajánljuk az áfás számla lehetőségét, hiszen el tudják számolni. Magánszemélyeknek pedig alanyi adómentes számlát adunk, ami jóval kedvezőbb lehetőség mint ami cégeknek van fenntartva.
Mindig pontos végösszeget küldünk Önnek, így biztos lehet a fizetés összegének helyességében. Csak azt számlázzuk ki amiben előre megegyeztünk, és amit Ön megrendelt.
Az áraink minden költséget tartalmaznak. Tehát az ár amit kollégánktól kap, tartalmazza a munkadíjat, az alkatrészköltséget és a szállítást is. Mindig mindent részletesen előre leegyeztetünk Önnel.
Ingyenes futárszolgálatunk elhozza hozzánk a bevizsgálandó alkatrészeket. Szerelővel leszerelteti, hív minket aztán a felújítást követően vissza is visszük az Ön által megadott címre. Ön csak begurul a szerelőhöz, aztán kigurul onnan. Legalább 2-3 órája szabadul fel a szállítgatások mellőzése miatt, ami ha tudja mennyit is ér egy órája…. Megéri
A lényegen tartjuk a figyelmet, Önnek jó alkatrészre van szüksége. Mi minden lehetőséget kikutatunk Önnek, és segítünk dönteni. Tiszta lapokkal játszunk, a felelősséget vállaljuk és a dícséretet is örömmel vesszük. Ezeket utólag is köszönjük az eddigi Ügyfeleinknek!
A Tamorin Kft-nél ez természetesen teljesen nyitott. Szabadon véleményezhető a cég, és olvashatók a visszajelzések. Néhány ügyfelünk csak a honlapra engedélyezte a véleményének a megjelenítését, így azok csak ott olvashatóak.
A Google természetes találataiban is masszív helyet foglalunk el az első oldalon. Ezt a sok pozitív értékelésnek és releváns blog bejegyzéseinknek is köszönhető.
Szivattyú típusok és a lehetőségek
Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!
Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!
A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.
Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:
Tamorin Kft.
- Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület, földszint 17
- Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831
- Adószám: 10598713-2-42
- Ügyfélszolgálat: +3630 303 2171
Szerelő partnereink:
-
- Czira Autószervíz
- facebook oldal
- 2100 Gödöllő, Dózsa György út 65.
- / CSAK KI ÉS BESZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN/ Tel: +36203237095
- Molnár Sándor ev.
- 3450 Mezőcsát Kiss József utca 36.
- / CSAK KI ÉS BESZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN/Tel: +36703349121 vagy Tel: +3670 3221880
- Kovács Autószerviz
- kovacsautoszerviz.hu
- 2131 Göd, Pesti út 120.
- / CSAK KI ÉS BESZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN/ Tel:+36305724007
- Prosalt Kft Autószervíz
- 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 48.
- / CSAK KI ÉS BESZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN/ Tel: +3620 625 2282
- Dunaújváros M8 autószervíz Kft
- 2400 Dunaújváros, Magyar út 2.
- szerviz@auto-centrum.hu
- / CSAK KI ÉS BESZERELÉSSEL KAPCSOLATBAN/ Tel:+36 20 219 1937
- www.auto-centrum.hu
- Czira Autószervíz
Érdekességek a FORD történelméről:
A Ford Motor Company amerikai multinacionális vállalat, amit Henry Ford 1903. június 16-án Lansingben alapított 11 társával együtt, mindössze 28 000 dollár készpénzből. Akkor még Ő sem gondolta, hogy a világ egyik legnagyobb ipari vállalatát, a második legnagyobb autógyárát hozzák létre, melynek fejlődése szorosan összekapcsolódik Amerika XX. századi ipari fejlődésével.
A század elejétől fogva az amerikai ipar egyet jelent a Ford névvel. A Ford gyár az alapítás idején egy átalakított kis detroiti vagongyárat jelentett 10 fő alkalmazottal.
Henry Ford irányításával az első 15 hónapban 1700 autó hagyta el a gyárat. A gépkocsik 1903 és 1908 között az ábécé első 19 betűjét viselték. A korai gyártmányok közül az első sikeres modell az „N-modell” volt, mely egy kicsi és könnyű négyhengeres autó volt és 500 dollárért árulták. Az 1908-as év folyamán aztán megjelent a legendás „T-modell”, melyből az elkövetkező tizenkilenc évben több mint 15 millió darabot adtak el. Amerika nem kevesebbet köszönhetett a „T-modellnek”, mint azt, hogy elindulhatott a városiasodás útján.
Az első Ford gépkocsit egy chicagói fogorvos, egy bizonyos Mr. Pfennig vásárolta. Ezzel a Ford megtette az első lépést, hogy a világ egyik vezető autógyártójává nője ki magát. 1914-re már minden második autó a Ford gyárból került ki. A fokozatos növekedés külföldi terjeszkedést tett szükségessé. A Ford Motor Company az első külföldi gyárat Kanadában, Walkerville-ben alapította. A Ford autók az autópiac minden kategóriájában uralták a piacot. Az első komolyabb európai megjelenést az 1931-ben, Kölnben megnyitott gyár jelentette.
1942-ben a Ford Motor Company is, mint minden más amerikai gyár a haditermelésre állt át. A háborús termelési program eredményeként a gyár több mint 8000 bombázó repülőgépet, 5700 repülőmotort és mintegy 250 ezer dzsipet, tankot és más háborús gépet szállított az Egyesült Államok hadseregének
Ford termékeny feltaláló volt. A mai napig sokan cáfolják, de több mint valószínű, hogy az első Ford autók működési elveit nem ő találta ki, hanem egy ezermester barátjától lopta el. Írásos emlékek is fennmaradtak barátságukról, valamint arról, hogy a gyár alapítása után kapcsolatuk nagyon megromlott.
Európai Ford modellek injektorainak felújítása
- Ford Ka+ nagynyomású szivattyú
- Ford Fiesta nagynyomású szivattyú
- Ford Fiesta ST nagynyomású szivattyú
- Ford Ecosport nagynyomású szivattyú
- Ford Edge nagynyomású szivattyú
- Ford Kuga nagynyomású szivattyú
- Ford Focus nagynyomású szivattyú
- Ford Focus ST nagynyomású szivattyú
- Ford Focus RS nagynyomású szivattyú
- Ford GT nagynyomású szivattyú
- Ford C-Max nagynyomású szivattyú
- Ford Mondeo nagynyomású szivattyú
- Ford Mondeo Hybrid nagynyomású szivattyú
- Ford Mustang nagynyomású szivattyú
- Ford S-Max nagynyomású szivattyú
- Ford Galaxy nagynyomású szivattyú
- Ford Ranger nagynyomású szivattyú
- Ford Tourneo Courier nagynyomású szivattyú
- Ford Tourneo Connect nagynyomású szivattyú
- Ford Tourneo Custom nagynyomású szivattyú
Innen keresnek minket a legtöbben:
- Győr
- Sopron
- Komárom
- Esztergom
- Tatabánya
- Vas megye
- Szombathely
- Veszprém
- Fejér megye
- Székesfehérvár
- Zala megye
- Zalaegerszeg
- Somogy megye
- Kaposvár
- Tolna megye
- Szekszárd
- Baranya megye
- Pécs
- Bács-Kiskun megye
- Kecskemét
- Szolnok
- Békés megye
- Békéscsaba
- Hajdú-Bihar megye
- Debrecen
- Nógrád megye
- Salgótarján
- Heves megye
- Eger
- Csongrád megye
- Szeged
- Miskolc
- Nyíregyháza