TOYOTA PD-elem cseredarab

Főoldal/TOYOTA PD-elem cseredarab
TOYOTA PD-elem cseredarab2020-02-19T23:58:58+01:00

  • Cikkszám alapján beazonosítjuk, hogy milyen PD-elemről van szó

  • Egyeztetünk egy árat, és készlet információt

  • Akár már aznap át is vehető a cseredarabos PD-elem!

  • Min. 1 év teljes körű GARANCIA

  • Csak gyári alkatrészekkel foglalkozunk!

  • Kérjen ingyenes tanácsadást! +3630 303 2171

Nálunk így néz ki egy felújított pd-elem

Mivel foglalkozunk környékén?

Új és cseredarabos, Bosch és Delphi és Siemens/VDO PD-elemek értékesítése, szállítása

Amennyiben az Ön autószerelője kimérte, hogy melyik elemmel van gond, rögtön tudunk küldeni helyette jó alkatrészt, hogy a lehető legkevesebbet kelljen állni az autójával!

Új PD-elemek 

Mindig ez marad a legdrágább verzió. Viszont van pár PD-elem típus amihez nem készít a gyártó cseredarabokat, és nem is lehet felújítani őket. Ezek a Siemens/VDO/Continental típusú Pd-elemek. Ha ilyennel szerelték az autóját, és meghibásodott az alkatrész, készüljön fel lekiekben, hogy nem lesz olcsó egyik verzió sem.

A többi ( Bosch, Delphi) pd elemek esetében nem ajánlott az új alkatrészre vásárlása, mert a cseredarabos verzió a felére jön ki anyagilag.

Akár 1 nap alatt tudjuk is küldeni és 1 év garanciát adunk a termékekre.

Amennyiben ezt a verziót választja, kérjen árajánlatot kollégánktól!

PD-elem cseredarab

Ez a jelenleg elérhető legjobb verzió. Gyors, hiszen akár 1 nap alatt tudjuk is küldeni és ugyanazt a minőséget képviseli mint a gyári új Pd-elem.

De mi is az hogy gyári felújított cseredarab?

Ez azt jelenti, hogy egy felújított PD-elemet adunk az Ön rossz alkatrésze helyett.

Az egy éves garancia természetesen itt is automatikusan az Öné.

Delphi injektorokat, szivattyúkat javítunk
Bosh injektorokat, szivattyúkat javítunk

Így néz ki egy gyári felújított Pd-elem

felújított pd-elem

Hogyan zajlik a megrendelés?

  • Hívja kollégánkat és cikkszám alapján egyeztessenek árat és szállítási időt!

  • Ön kap egy hivatalos árajánlatot a gyári alkatrészről

  • Amikor elfogadja, mi küldjük is Önnek a Pd-elemet!

  • Csomagban lesz a számla, és a garancia levél.

Rólunk mondták

100% valós visszajelzések

Ügyes és gyors csapattal találkoztam. Esetemben külföldről érkezett az alkatrész, így várnom kellett, de Mindig tájékoztattak a fejleményekről. Megrendelés utáni 3. napon kapta meg a szerelőm az alkatrészt.  Csak ajánlani tudom a srácokat!

Nagy Róbert, Albertirsa

Minden a megbeszélteknek megfelelően történt. Másnap már meg is jött az elem a szerelőhöz, és elszállították a rosszat. Ami a legszimpatikusabb volt, hogy nem kellett az olajos alkatrészekhez még csak hozzáérnem sem, és nem ért meglepetés. Sok elégedett ügyfelet kívánok nektek!

Kiss Réka, Nyergesújfalu

Itt volt a második legolcsóbb a PD-elemek gyári felújítottra való cseréje, viszont itt ígértek hozzá garancia levelet is, ami meggyőzött. Őket választottam, és jól döntöttem, mert gyönyörűen megy azóta is az autóm. Ritkán hallok 1 éves garanciális vállalást dízel alkatrészekre, ezért is választottam ezt a céget.  Ajánlom mindenkinek!

P. Tibor, Suzuki SX4

Olyan állapotban kaptam vissza a csere alkatrészeket mintha újak lennének, még a szerelő is elcsodálkozott. Örülök, hogy ilyen magas minőségben Magyarországon is végeznek munkát!

Gyöngyösi Gabriel, Fót

Nagyon rugalmasak voltak, és pontosan úgy volt minden ahogy azt megbeszéltük.

Czédula Péter, Nyírbátor

Gondos korrekt csapat, és igényes munka, köszönöm!

Korek Miklós, Budapest

Egyenes ajánlatot kaptam konkrét költségekkel. Ezt elfogadtam, és pontosan azt kaptam amit megbeszéltük. Köszönöm!

Kapós Zoltán, Pécs

Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan céggel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.

Fülöp Sándor, Alsónémedi

Nagyon készséges csapattal és ügyfélbarát kiszolgálással találkoztam. Az árak nem olcsóbbak máshol sem ahol gyári alkatrészekkel foglalkoznak, bontottat meg nem akartam. Kértem egy kis időt, és két hónap múlva pont ugyanott tudtunk kezdeni ahol abbahagytuk, mert a rendszerükben meg volt minden adat.

Ajánlom Őket!

Rácz Anikó, Székesfehérvár

Amennyiben szeretné visszahívjuk, egy Önnek alkalmas időpontban.

Mi is az a PD-elem?

Vagy más néven PD TDI, vagy Pümpe düse, egy olyan befecskendezési eljárás ami az adagoló és a porlasztó egybeépítésével született.

Ezt a technológiát az egy időben közvetlen befecskendezésű turbódízel motoroknál alkalmazzák

Minden hengerhez 1-1 ilyen PD-elemet építenek be amit a vezérműtengely működtet.

Lássuk az előnyeit:

  • Nagyobb befecskendezési nyomást tud biztosítani, és pontosabban is időzíthető az elektronikus (mágnes szelepes) szabályozás és a szállító csövek elhagyása miatt.  Emiatt a porlasztás rendkívül pontos és kiváló.
  • Az újabb típusú PD-elemek képesek előzetes befecskendezésre, ami előmelegíti a levegőt és könnyedebbé teszi az égési folyamatot. Ilyenkor a fődózis előtt 1-3 mm3 gázolajat juttat az égéstérbe.

Hátrányok:

  • Magas költségeket termelhet nekünk, főleg nagy hengerszám esetén.
  • Mivel a nyomás nagyon magas, ezért hangosabb is a folyamat, ami az utastérben zavaró lehet.
  • Szintén a nyomás miatt az alkatrészek nagy igénybevételnek vannak kitéve, ami csökkenti az élettartamukat.
  • Az egyre szigorodó emissziós normáknak nem tudtak úgy megfelelni a PD TDI rendszerek, mint a közös nyomócsöves társaik.

Nagy általánosságban megállapítható, hogy a Siemens gyártmányú PD-elemek  gyorsabban mennek tönkre mint hasonló BOSCH gyártmányú társaik. Szervizünk felszereltségének köszönhetően mi mindkét típust fel tudjuk újítani, és minden munkánkra minimum 1 év garanciát vállalunk.

tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia
tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia

Ez az amit meg kell kérdezni a kiszemelt cégtől!

  • Milyen márkájú alkatrészekből dolgoznak? /olasz, kínai utángyártott eleve KIZÁRVA a silány minősége miatt/

  • Mennyi garanciát vállalnak a felújításra? /Nagyon fontos kérdés. A gyári új termékekre kb. 1 év szokott lenni. A bontott termékekre csak napok…/

  • Ha injektorról van szó: Adnak-e mérési jegyzőkönyvet? Ez igazolja, hogy valóban be lett mérve az injektor, és az eredményeivel lehet számolni.

  • Kap számlát?  Ez is nagyon fontos kérdés, mert ez alapján tudja érvényesíteni a garanciális panaszait, ha lennének.

  • A feltüntetett ár számlás ár? Nehogy abba a hibába essen, hogy ez nem lett kitisztázva és a teljesítéskor még 30%-al többet kell fizetnie. Kérjen pontos végösszeget.

  • Mit tartalmaz az ár? Amikkel számolni kell: munkadij, alkatrész költségek, szállítási díj . Ezzekkel a költségekkel a szerelőnek számolnia kell. Az Ön által kapott árban mi van benne? Mit kell pluszban kifizetnie?

  • Önnek hova kell vinnie az olajos, gázolaj szagú alkatrészeket? Érdemes ezt kikerülni egy futárral vagy egyszerűbb megoldással.

  • Ez a munkavállaló egy cég? Érdemes ennek is utánajárni mert nagyobb a biztonság faktor ha valós cég ál a weboldal mögött.

  • Referencia munkák? Érdemes megnézni, hogy a honlap az internetről leszedett képekkel és szövegekkel van-e tele, vagy vannak saját fotók, esetleg konkrét forgalmazott termékek is? Ezen kívül vannak-e blogbejegyzések, érdekességek a témában?

  • A felújító cég megtalálható-e a Google rendszerében természetes találatként is? HA nem akkor csak a fizetett hirdetései miatt láthatja az ügyfél.

    Lehet-e a google rendszerében véleményezni a céget? Ezt sokan nem engedik, félve a rossz hírnévtől. Illetve ha lehet, milyen vélemények vannak a cégről? Érdemes megnézni, mert sok minden kiderülhet egy két fontos részletről.

Ez ami az elvárható egy korrekt felújító cégtől:

  • Mi csak és kizárólag gyári új alkatrészekkel dolgozunk./ Tehát egy bosch befecskendezőbe bosch csúcsot cserélünk, egy Denso szivattyúba a belevaló Denso gyári új nyomásszabályozót rakunk stb…/

  • Mi minden felújított, cseredarabos és új termékünkre 1 év garanciát adunk. Ezt a garancia lappal és a számlával együtt tudják érvényesíteni az Ügyfelek.

  • Mindig adunk mérési jegyzőkönyvet a bevizsgálásról. Enélkül meg sem tudnánk csinálni a bevizsgálást, hiszen adatokat kell összehasonlítani a gyártó által meghatározott értékekkel. Ezt mindig a porlasztók mellé küldjük ki.

  • Nálunk mindig minden esetben kap számlát az ügyfél. Cégeknek ajánljuk az áfás számla lehetőségét, hiszen el tudják számolni. Magánszemélyeknek pedig alanyi adómentes számlát adunk, ami jóval kedvezőbb lehetőség mint ami cégeknek van fenntartva.

  • Mindig pontos végösszeget küldünk  Önnek, így biztos lehet a fizetés összegének helyességében. Csak azt számlázzuk ki amiben előre megegyeztünk, és amit Ön megrendelt.

  • Az áraink minden költséget tartalmaznak. Tehát az ár amit kollégánktól kap,  tartalmazza a munkadíjat, az alkatrészköltséget és a szállítást is. Mindig mindent részletesen előre leegyeztetünk Önnel.

  • Ingyenes futárszolgálatunk elhozza hozzánk a bevizsgálandó alkatrészeket. Szerelővel leszerelteti, hív minket aztán a felújítást követően vissza is visszük az Ön által megadott címre. Ön csak begurul a szerelőhöz, aztán kigurul onnan. Legalább 2-3 órája szabadul fel a szállítgatások mellőzése miatt, ami ha tudja mennyit is ér egy órája….  Megéri

  • A lényegen tartjuk a figyelmet, Önnek jó alkatrészre van szüksége. Mi minden lehetőséget kikutatunk Önnek, és segítünk dönteni. Tiszta lapokkal játszunk, a felelősséget vállaljuk és a dícséretet is örömmel vesszük. Ezeket utólag is köszönjük az eddigi Ügyfeleinknek!

  • A Tamorin Kft-nél ez természetesen teljesen nyitott. Szabadon véleményezhető a cég, és olvashatók a visszajelzések. Néhány ügyfelünk csak a honlapra engedélyezte a véleményének a megjelenítését, így azok csak ott olvashatóak.

    A Google természetes találataiban is masszív helyet foglalunk el az első oldalon. Ezt a sok pozitív értékelésnek és releváns blog bejegyzéseinknek is köszönhető.

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

Érdekes információk a PD-elemekről

PD-elem előnyei-hátrányai:

Lássuk az előnyeit: Nagyobb befecskendezési nyomást tud biztosítani, és pontosabban is időzíthető az elektronikus (mágnes szelepes) szabályozás és [...]

Mi is az a PD-elem?

Vagy más néven PD TDI, vagy Pümpe düse, egy olyan befecskendezési eljárás ami az adagoló [...]

A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.

Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:

Tamorin Kft.

Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület, második emelet

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831

Adószám: 10598713-2-42

Ügyvezető : Korényi Réka Tel: 0630/6914750

Operátor: Becker Mihály, Tel: 0630/7798556

Toyota  típusok és felújításuk:

/ Minden toyota típus pd-elemjának bevizsgálását és felújítását vállalni tudjuk/

Leggyakoribb típusok:

  • C-HR pd-elem felújítása

 Ez egy kisméretű szabadidő-autó (SUV). A C-HR név jelentése Compact High Rider, Cross Hatch Run-about vagy Coupé High Rider.

  • Aygo pd-elem felújítása

Toyota Aygo egy miniautó, amelyet a japán Toyota Motor Corporation gyárt 2005 óta. Összesen 3 generációja van.

  • Yaris pd-elem felújítása

 Toyota Yaris (Japánban Toyota Vitz) a japán Toyota Motor Corporation által gyártott személyautó. 1999-ben kezdődött a gyártása, átvéve ezzel a Toyota Tercel helyét.

  • Yaris Verso pd-elem felújítása
  • Yaris Van pd-elem felújítása
  • Auris pd-elem felújítása

Toyota Auris egy alsó-középkategóriás autó, amelyet a japán Toyota Motor Corporation gyárt 2006 óta. Összesen 3 generációja van. A Toyota Corolla ferdehátú változata.

  • Corolla pd-elem felújítása

Toyota Corolla egy kompakt személyautó, amelyet a japán Toyota Motor Corporation készít 1966 óta. Összesen 12 generációja van. A világ legnagyobb példányszámban eladott autója.

  • Corolla Verso pd-elem felújítása

Toyota Corolla Verso egy kompakt egyterű (MPV), amelyet a japán Toyota Motor Corporation gyártott 1996-tól 2009-ig. Összesen 3 generációja van

  • Verso pd-elem felújítása
  • Avensis pd-elem felújítása

 Toyota Avensis a japán Toyota Motor Corporation által gyártott középkategóriás személyautó. 1997-2018-tól készül három generációban.

  • Avensis Verso pd-elem felújítása
  • ProAce pd-elem felújítása
  • Avensis Wagon pd-elem felújítása
  • GT86 pd-elem felújítása
  • RAV4 pd-elem felújítása

Toyota RAV4 egy szabadidőautó, amelyet a japán Toyota Motor Corporation készít 1994 óta. Összesen 5 generációja van.

  • Land Cruiser pd-elem felújítása
  • Land Cruiser V8 pd-elem felújítása
  • HiAce pd-elem felújítása
  • Hilux pd-elem felújítása

Toyota Hilux a japán Toyota Motor Corporation által gyártott pickup-típus. 1968-ban került le az első változata a futószalagról. Összesen 7 generációja van.

  • Dyna pd-elem felújítása

Érdekességek a TOYOTA történelméről:

A Toyota Motor Corporation (トヨタ自動車株式会社; Toyota Dzsidósa Kabusikigaisa) japán székhelyű multinacionális vállalat, a világ egyik legnagyobb autógyártója.

A cég eredeti neve Toyoda volt. A névváltoztatásnak három oka is volt: egyrészt Tojoda Kiicsiró ezzel el akarta választani a magánéletét az üzleti ügyeitől, másrészt úgy vélte, hogy a Toyota nevet könnyebben ejtik ki a külföldiek, mint a Toyodát, harmadrészt pedig a Toyota nevet katakanákkal éppen nyolc vonással lehet leírni (トヨタ), ami pedig a japánok szerencseszáma. A katakanás logót az autók nevében már nem, csak a cég felirataiban használják, és Kínában a mai napig, a kínai-japán kandzsi írásjegyekkel, Tojodának írják a márkát.

Az első japán kocsit egy bizonyos Josida Sintaró készítette 1902-ben, majd 1907-től 1909-ig néhány darabot eladásra is gyártott Type Takuri néven. Az első, valóban sorozatban készített autó a Nissané volt 1915-ben, amelyet szorosan követett a Mitsubishié 1917-ben. Mire a Toyota a harmincas évek közepén elkezdett autókat gyártani már sok japán autógyár működött. A japán belpiac alaposan megerősödött, Amerika nagy érdeklődést mutatott a Toyotákra. Már Európában is egyre inkább elismerték a márkát: a fő betörési pontok közé tartozott Hollandia, Svájc és Dánia.1961-ben piacra került az egész Ázsiát meghódító, apró Publica (a Starlet távoli elődje), aztán 1965-ben 0,8 literes motorral hajtott, parányi sportkocsi, a Sports 800, majd 1966-ban a cég mindmáig legnagyobb sikere, a Corolla.

1967 a Jaguar E-Type-hoz erősen hasonlító, szupermodern, sorhatos motorral hajtott, kisszériás 2000 GT sportkocsi, valamint a Hiace furgon megszületésének éve. A Toyota ekkor kezdte szorosra fonni üzleti kapcsolatait a Daihatsu autógyárral, ami aztán bő húsz év alatt teljesen a tulajdonába is került. 1972-ben elkészült a tízmilliomodik Toyota. Az USA-ban 1990-ben bevezette a Lexus márkát, ami a Mercedesek, BMW-k, Audik komoly versenytársává nőtte ki magát.

A Toyotát 1950-ben lényegében nem jegyezte a világ ipara, 1963-ra a 93. legnagyobb vállalattá nőtt (az összes iparágat egybevéve), 1966-ra pedig már a 47. lett. Az autógyártók sorában ekkor már a 10. helyen állt. E korszak fejlődésének ütemét jól jelzi, hogy 1955-ben évi 8400, tíz évvel később viszont már 600 ezer autót állított elő a cég. 1970-ben már a Toyota a világ 4. legnagyobb autógyártója. 1997 végén a Corollamodellnéven eladott autók darabszám tekintetében megelőzték az addig darabszám alapján vezető Ford T-modelt és a Volkswagen Bogarat, így 2018-ra a Corolla eladási értéke elérte az 50 milliós darabszámot. Ennek köszönhetően 2000-re a Toyota lett Japán legnagyobb vállalata.
forrás: wikipedia.org

Érdekelheti még a többi szolgáltatásunk is:

TOYOTA injektor felújítás