Porlasztó felújítás2020-10-06T19:28:25+01:00
  • 24 órán belül elmegyünk az alkatrészért,

  • Megjavítjuk, és ingyenesen visszaszállítjuk – igen Önhöz! Vagy szerelőjéhez.

  • Akár másnap már vissza is szerelhetik az új, vagy felújított alkatrészt!

  • Min. 1 év teljes körű GARANCIA, új és cseredarabos termékeinkre!

  • Csak gyári alkatrészekkel és gépekkel dolgozunk. /Bosch, Delphi, Siemens, VDO, Denso/

  • Kérjen ingyenes tanácsadást! +3630 303 2171

  • Tehergépjármű porlasztókat is javítunk!
Injektorokat, szivattyúkat javítunk
Ingyenes ajánlatot kérek!
+3630 303 2171
Kapcsolat

Felújítás vagy csere darab?

Bevizsgálás után, ha Ön úgy dönt akkor felújítjuk a rossz porlasztókat. Ha javíthatatlanok, akkor gyári felújítottakat vagy gyári új porlasztókat tudunk adni a raktárunkból. Akár másnap a szerelő urak már szerelhetik is be!

Porlasztók és nagynyomású szivattyúk

Cégünk az összes porlasztó típus, és nagynyomású szivattyú bevizsgálásával foglalkozik. Tehát vállaljuk a nagynyomású Bosch, Delphi, Siemens VDO Continental és Denso befecskendezők és szivattyúk tesztelését, és igény esetén felújítását.

Szervízünk felszereltségének köszönhetően tudjuk vállalni az összes porlasztó, nagynyomású szivattyú és PD-elem tesztelését és felújítását.

siemens injektorokat, szivattyúkat javítunk
Bosh injektorokat, szivattyúkat javítunk
Continental injektorokat, szivattyúkat javítunk

Nálunk így néz ki egy felújított porlasztó

A felújításának folyamata

  • Rendeljen tőlünk egy ingyenes futárt aki elhozza hozzánk a kérdéses elemeket.

  • Eztán mi bevizsgáljuk a kérdéses elemeket.

  • Ha elkészültünk, személyes kapcsolattartója hívja Önt és megbeszélik az eredményeket. Amennyiben valamelyikről kiderül, hogy rosszul működik, egyeztetés után elkezdjük a felújítási munkálatokat.

  • Amikor készen vagyunk, hívjuk Önt és visszaküldjük az autószerelőjéhez a garancia levelével és a számlával együtt.

Rendeljen ingyenes futárt!

[contact-form-7 id=”652″ title=”Futár rendelés”]

Nálunk így néz ki egy új porlasztó a garancia levelével

Új injektor a garancialevelével.

Rendeljen ingyenes futárt!

[contact-form-7 id=”652″ title=”Futár rendelés”]

+3630 303 2171

Rólunk mondták

100% valós visszajelzések

Én nem értek ehhez de mindent nagyon egyszerűen elmagyaráztak. Örülök, hogy nem kellett megfognom az olajos cuccokat és ide oda hurcibálnom. Végül fel lett újítva a porlasztó és azóta is jó az autó. Én elégedett vagyok, köszönöm!

Laczkó Marianna, Peugeot 308 / Budapest

Bevizsgálták a Pd-elemeket az autómból és mind a négy jónak bizonyult. Jó érzés volt hogy csak annyit kellett fizetnem amennyi előre megbeszéltünk, még úgy is hogy nem történt felújítás.

Szívből ajánlom Őket!

Rácz Anikó, Székesfehérvár/ Wv Golf

Még mindig nem értek a szivattyúkhoz, de kicsit közelebb kerültem a témához, mert minden kérdésemre emberi nyelven tudtak választ adni. Kicsit bizalmatlan voltam, de a két éves garancia megnyugtatott. Már fél éve hogy megcsinálták nekem a nagynyomású szivattyúmat, és azóta is minden rendben van az autóval. Köszönöm!

Meleg Ildikó, Audi A6 / Tata

Személyesen nem találkoztam senkivel a cégtől, de mindig kommunikálták, hogy milyen stádiumban van az alkatrész. Időközben el kellett utaznom, és emiatt előre vették a munkámat, amit nagyon köszönök!

Csak ajánlani tudom a céget mert minden úgy ment ahogy előre megbeszéltük, sőt még gyorsabban.

Szabó Bálint, Békéscsaba

Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.

Fülöp Sándor, Alsónémedi

Az tetszett a legjobban, hogy nem kellett sehova se vinnem az alkatrészt. Csak telefonáltam, a futár elvitte, pár nap múlva vissza is hozta és kész. Ennél egyszerűbb nem is lehetett volna.

Remélem nem lesz újra ilyen problémám, de barátaimnak csak Őket ajánlom!

Papp Sándor, BMW X5 / Szigetszentmiklós

Úgy alakult hogy nem tudtam visszaérni Magyarországra hétvége előtt, de az alkatrészt már vasárnap vissza kellett hogy szereljék az autómba. A hölgy aki tartotta velem a kapcsolatot, felajánlotta hogy hazaviszi a szivattyúmat (!) és átvehetem tőle szombaton, mikor vissza értem.

Engem ez a végletekig meggyőzött, és nagyon jól esett.

Melegen ajánlom őket mindenkinek!

Tóth Tamás, Eger

Egyenes ajánlatot kaptam konkrét költségekkel. Ezt elfogadtam, és pontosan azt kaptam amit megbeszéltük.

Köszönöm!

Kapós Zoltán, Pécs

Személyesen adtam oda a porlasztókat az ügyvezetőnek, aki nagyon kedvesen fogadott és ezután végig telefonon tájékoztatott, hogy hol tart a bevizsgálási- felújítási folyamat. Kaptam jegyzőkönyvet a bevizsgálásról, és garanciát a felújításról. Úgy gondolom korrekt cég, és nagyon kellemes légkörben dolgoznak.

Kívánok nekik sok partnert és sikert!

Kiss János, Cégénydányád

Amennyiben szeretné visszahívjuk, egy Önnek alkalmas időpontban.

[contact-form-7 id="226" title="Visszahívást kérek!"]

Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

+3630 303 2171
info@injektorfelujitas.hu
Kérjen ajánlatot egyszerűen!

Mik a porlasztó meghibásodásának főbb jelei?

Nehezen indul az autó

Több különböző oka is ehet annak ha nehezen indul a gépjármű, de ezek közül az egyik a magas résolaj veszteség. (A résolaj a diesel porlasztó hűtéséhez kell.)

Gyorsításkor erőtlen

Ez az előbb leírtaknak megfelelően, szintén a nem megfelelő mennyiségű üzemanyag szállítása miatt történhet. Hiszen mikor több gázt adunk az autónak, a porlasztók nem tudják ezt a folyamatot tökéletesen véghezvinni, és kiszámíthatatlan lesz a végeredmény.

Egyenetlenül jár a motor

A porlasztók többek között azért is felelnek, hogy az üzemanyag mennyiségét egyenletesen “injektálják” be az égéstérbe. Ha az egyik nem megfelelően működik akkor vagy túl sok vagy túl kevés üzemanyagot juttat be, kevesebb vagy több idő alatt mint ahogy kellene. Ez esetben a központi vezérlőegység már nem tudja korrigálni. Esetleg nem porlasztja annyira el az üzemagyagot, és “becsöpög” ezzel csökkenti a felületet a reakció végbemeneteléhez.

Bosch Common rail befecskendezőkA Common Rail befecskendezők szimulációs tesztelése EPS 815 Bosch padon történik. Ezután amennyiben a porlasztók rossznak bizonyulnak a költséghatékonyabb megoldás a porlasztók felújítása. Ilyenkor a csúcs, tömítések, és a szelep cseréjét végezzük el.

Néhány esetben új (IMA) kódot generál a gép, amivel majd össze kell tanítani az autó kompjuterét (ECU-ját). Utóbbi egyszerű folyamatot az Ön autószerelője elvégzi általban ingyen.

Bosch Piezo kristályos befecskendezőkA Bosch ehhez a befecskendező típushoz még nem adott ki javítási technológiát és egyenlőre visszatartja a pótalkatrészek gyártását. Így ha a porlasztók teszt után ( Bosch EPS 708 géppel végezzük) rossznak bizonyulnak, csak gyári felújított darabokat illetve gyári új porlasztókat tudunk ajánlani a készletükből.

Természetesen ezen gyártó termékét tesztelni és felújítani is tudjuk. A Delphi saját tesztpadján (CRi-PC Haritage ) kerül tesztelésre a porlasztó minden egyes paramétere.

Amennyiben felújításra kerül sor, a legfontosabb alkatrészeket cseréljük: a csúcsot és a kapcsolószelepet. Minden esetben a felújított porlasztó egy C2i/C3i kódot kap. Az autóba szerelt felújított befecskendezők csak akkor működnek hibátlanul ha az új kódokat motorszabályozóval össze egyeztettük.(ECU)

Siemens / VDO / Continental common rail befecskendezőkEzen befecskendezők tesztelését és javítását is vállalni tudjuk. Gyári próbapaddal és eszközökkel rendelkezünk ( Haritage CRi-PC), ezzel végezzük a szükséges teszteket és a javítást. Ha a piezo-kristály ép, akkor elég egy gyári új csúcs és a javítószett a felújításhoz.

A Denso porlasztók javítása napjainkban még sajnos nem kivitelezhető, mert a gyártó nem bocsájtotta rendelkezésre sem a technológiát, sem a szükséges alkatrészeket.

Viszont természetesen tudunk szolgálni gyári új porlasztókkal raktárról, ami gyorsan megoldja a gondot.

Amilyen PD-elem típusokra létezik bevizsgáló tesztpad, és kiadott technológia a felújításukra, azzal mi mind foglalkozunk. Sajnos van pár ami nem tartozik ezek közé (VW, Audi, Seat, Skoda 2.0, Illetve a Siemens/VDO gyártmányúakat nem lehet se tesztelni se felújítani)

A megkeresések 99%-ának eleget tudunk tenni, mivel minden PD-elemet gyári programmal vizsgálunk be, és gyári alkatrészekkel újítunk fel.

Minden személyautóba szerelt nagynyomású szivattyút (Bosch, delphi, denso,siemens) fel tudunk újítani. Kiterjedt kapcsolat rendszerünknek köszönhetően az alkatrészhiány kiküszöbölhető. Két lépcsős felújítási rendszerünknek köszönhetően pedig a lehető legkevesebb költségből fel tudjuk újítani a kérdéses szivattyút.

Ha az üzemanyag szivattyú elkezd tönkremenni, akkor szépen lassan (vagy gyorsan) tönkreteszi az injektorokat is. Mindezt meg lehet előzni ha időben cselekszünk, és megelőzzük a nagyobb károkat.

Érdemes időben bevizsgáltatni , kérjen tanácsot még ma!

+3630 303 2171

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

Érdekes információk

EGR szelep kisokos

Mit kell az EGR szelepről tudni? Az EGR (Exhaust Gas Recirculation) szelep a járművek kipufogógáz-visszavezető [...]

A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.

Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:

Tamorin Kft.

  • Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület, földszint 17. Hátsó folyosón, zöld ajtó
  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831
  • Adószám: 10598713-2-42
  • Ügyfélszolgálat: +3630 303 2171

Szerelő partnereink