Injektor felújítás – KIA

Főoldal/Injektor felújítás – KIA
Injektor felújítás – KIA2019-10-28T20:29:37+01:00

  • 24 órán belül elmegyünk a kérdéses KIA alkatrészért,

  • Megjavítjuk, és ingyenesen visszaszállítjuk – igen Önhöz! Vagy szerelőjéhez.

  • Akár másnap már vissza is szerelhetik az új, vagy felújított alkatrészt!

  • Min. 1 év teljes körű GARANCIA, új és cseredarabos termékeinkre!

  • Csak gyári alkatrészekkel és gépekkel dolgozunk. /Bosch, Delphi, Siemens, VDO, Denso/

  • Kérjen ingyenes tanácsadást! +3630 303 2171

  • Tehergépjármű injektorokat is javítunk!
Injektorokat, szivattyúkat javítunk
Ingyenes ajánlatot kérek!
+3630 303 2171
Kapcsolat

Felújítás vagy cseredarab jobb nekem?

Felújítást ajánljuk az esetek 90%-ban, mert olcsóbb és sokszor gyorsabb megoldás. A felújítható porlasztóknál ez a legjobb megoldás!

Cseredarab lehetőségét akkor szoktuk felajánlani ha:

  • A termék a mechanikailag sérült. ( Pl: ház törött, tekercs repedt, csúcs törött, rozsdás a – belseje, elmaródott stb… ).
  • Amikor nem rendelhető alkatrész a megjavításához.
  • Ezen kívül még ez a legjobb megoldás, amennyiben nem eredeti injektorok voltak az autóban.
  • Akkor is ezt a lehetőséget szoktuk ajánlani ha megnövekedett a várakozási idő a felújításra.

Új alkatrészt akkor szoktunk küldeni ha

  • Az eredeti javíthatatlanul rossz,
  • Vagy olyan típus ami nem felújítható ( PL: Bosch piezo-s injektor, Vdo piezós injektor piezó kristály elromlása esetén, Siemens Pd-elem elromlásakor)

Bevizsgálás után, ha Ön úgy dönt akkor felújítjuk a rossz injektorokat, vagy cseredarabot küldünk Önnek.  Akár másnap a szerelő urak már szerelhetik is be!

Mivel foglalkozunk?

Porlasztók, Pd-elemek  és nagynyomású szivattyúk

Injektorok és felújításuk:

  • Bosch Delphi, Denso injektorok felújítása
  • Siemens/ VDO/Continental piezós injektorok mechanikus felújítása
  • Bosch piezós injektorok bevizsgálása- (amennyiben rossz, új alkatrész biztosítása)
  • Az összes típus bevizsgálása, mérési jegyzőkönyvvel

Nagynyomású szivattyúk, és felújításuk

  • Bosch, Delphi, Denso és Siemens szivattyúk felújítása

Pd-elemek felújítása:

  • Bosch Pd-elemek esetében cseredarab biztosítása cikkszám alapján
  • Siemens Pd – elem: Csak új alkatrészek értékesítése
  • Siemens Pd-elem: Csak új alkatrészek értékesítése

 Szervízünk felszereltségének köszönhetően vállalni tudunk minden felújítható inejktor/ Pd-elem és nagynyomású szivattyú bevizsgálását-javítását. 1 év garanciával!

siemens injektorokat, szivattyúkat javítunk
Bosh injektorokat, szivattyúkat javítunk
Continental injektorokat, szivattyúkat javítunk

Nálunk így néz ki egy felújított injektor. Mindig  TISZTÁN , csak gyári alkatrészekkel.

Injektorok felújítás után

A felújítás folyamata

  • Hívjon minket és a futár már megy is Önhöz, hogy elhozza az alkatrészeket. Természetesen INGYEN .

  • Eztán a szerelő kollégák bevizsgálják, majd a kolléganőnk hívja Önt az eredményekkel.

  • Amennyiben az alkatrészek jók, Önnek csak a bevizsgálást kell kifizetnie. Ha valamelyik alkatrész nem működik megfelelően, ott a lehetőségeit kolléganőnk elmondja Önnek.                      A: Felújítjuk      B: Cseredarabot küldünk       C: Újat küldünk

  • Amikor készen vagyunk, hívjuk Önt és visszaküldjük az alkatrészeket az autószerelőjéhez a garancia levelével és a számlával együtt.

Rendeljen ingyenes futárt!

Nálunk így néz ki egy új injektor a garancia levelével. Mindig adunk 1 év garanciát! 

Új injektor a garancialevelével.

Rólunk mondták

100% valós visszajelzések

Én nem értek ehhez de mindent nagyon egyszerűen elmagyaráztak. Örülök, hogy nem kellett megfognom az olajos cuccokat és ide oda hurcibálnom. Végül fel lett újítva a porlasztó és azóta is jó az autó. Én elégedett vagyok, köszönöm!

Laczkó Marianna, Peugeot 308 / Budapest

Bevizsgálták a Pd-elemeket az autómból és mind a négy jónak bizonyult. Jó érzés volt hogy csak annyit kellett fizetnem amennyi előre megbeszéltünk, még úgy is hogy nem történt felújítás.

Szívből ajánlom  Őket!

Rácz Anikó, Székesfehérvár/ Wv Golf

Még mindig nem értek a szivattyúkhoz, de kicsit közelebb kerültem a témához, mert minden kérdésemre emberi nyelven tudtak választ adni. Kicsit bizalmatlan voltam, de a két éves garancia megnyugtatott. Már fél éve hogy megcsinálták nekem a nagynyomású szivattyúmat, és azóta is minden rendben van az autóval.  Köszönöm!

Meleg Ildikó, Audi A6 / Tata

Személyesen nem találkoztam senkivel a cégtől, de mindig kommunikálták, hogy milyen stádiumban van az alkatrész.  Időközben el kellett utaznom, és  emiatt előre vették a munkámat, amit nagyon köszönök!

Csak ajánlani tudom a céget mert minden úgy ment ahogy előre megbeszéltük, sőt még gyorsabban.

Szabó Bálint, Békéscsaba

Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.

Fülöp Sándor, Alsónémedi

Az tetszett a legjobban, hogy nem kellett sehova se vinnem az alkatrészt. Csak telefonáltam, a futár elvitte, pár nap múlva vissza is hozta és kész.  Ennél egyszerűbb nem is lehetett volna.

Remélem nem lesz újra ilyen problémám, de barátaimnak csak Őket ajánlom!

Papp Sándor, BMW X5 / Szigetszentmiklós

Úgy alakult hogy nem tudtam visszaérni Magyarországra hétvége előtt, de az alkatrészt már vasárnap vissza kellett hogy szereljék az autómba.  A hölgy aki tartotta velem a kapcsolatot, felajánlotta hogy hazaviszi a szivattyúmat (!) és átvehetem tőle szombaton, mikor vissza értem.

Engem ez a végletekig meggyőzött, és nagyon jól esett.

Melegen ajánlom őket mindenkinek!

Tóth Tamás, Eger

Egyenes ajánlatot kaptam konkrét költségekkel. Ezt elfogadtam, és pontosan azt kaptam amit megbeszéltük.

Köszönöm!

Kapós Zoltán, Pécs

Személyesen adtam oda az injektorokat az ügyvezetőnek, aki  nagyon kedvesen fogadott és ezután végig telefonon tájékoztatott, hogy  hol tart a bevizsgálási- felújítási folyamat.  Kaptam jegyzőkönyvet a bevizsgálásról, és garanciát a felújításról. Úgy gondolom korrekt cég, és nagyon kellemes légkörben dolgoznak.

Kívánok nekik sok partnert és sikert!

Kiss János, Cégénydányád

Amennyiben szeretné visszahívjuk, egy Önnek alkalmas időpontban.

tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia
tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia

Ez az amit meg kell kérdezni a kiszemelt cégtől!

  • Milyen márkájú alkatrészekből dolgoznak? /olasz, kínai utángyártott eleve KIZÁRVA a silány minősége miatt/

  • Mennyi garanciát vállalnak a felújításra? /Nagyon fontos kérdés. A gyári új termékekre kb. 1 év szokott lenni. A bontott termékekre csak napok…/

  • Ha injektorról van szó: Adnak-e mérési jegyzőkönyvet? Ez igazolja, hogy valóban be lett mérve az injektor, és az eredményeivel lehet számolni.

  • Kap számlát?  Ez is nagyon fontos kérdés, mert ez alapján tudja érvényesíteni a garanciális panaszait, ha lennének.

  • A feltüntetett ár számlás ár? Nehogy abba a hibába essen, hogy ez nem lett kitisztázva és a teljesítéskor még 30%-al többet kell fizetnie. Kérjen pontos végösszeget.

  • Mit tartalmaz az ár? Amikkel számolni kell: munkadij, alkatrész költségek, szállítási díj . Ezzekkel a költségekkel a szerelőnek számolnia kell. Az Ön által kapott árban mi van benne? Mit kell pluszban kifizetnie?

  • Önnek hova kell vinnie az olajos, gázolaj szagú alkatrészeket? Érdemes ezt kikerólni egy futárral vagy egyszerűbb megoldással.

  • Ez a munkavállaló egy cég? Érdemes ennek is utánajárni mert nagyobb a biztonség faktor ha valós cég ál a weboldal mögött.

  • Referencia munkák? Érdemes megnézni, hogy a honlap az internetről leszedett képekkel és szövegekkel van-e tele, vagy vannak saját fotók, esetleg konkrét forgalmazott termékek is? Ezen kívül vannak-e blogbejegyzések, érdekességek a témában?

  • A felújító cég megtalálható-e a Google rendszerében természetes találatként is? HA nem akkor csak a fizetett hirdetései miatt láthatja az ügyfél.

    Lehet-e a google rendszerében véleményezni a céget? Ezt sokan nem engedik, félve a rossz hírnévtől. Illetve ha lehet, milyen vélemények vannak a cégről? Érdemes megnézni, mert sokminden kiderülhet egy két fontos részletről.

Ez ami az elvárható egy korrekt felújító cégtől:

  • Mi csak és kizárólag gyári új alkatrészekkel dolgozunk./ Tehát egy bosch befecskendezőbe bosch csúcsot cserélünk, egy Denso szivattyúba a belevaló Denso gyári új nyomásszabályozót rakunk stb…/

  • Mi minden felújított, cseredarabos és új termékünkre 1 év garanciát adunk. Ezt a garancia lappal és a számlával együtt tudják érvényesíteni az Ügyfelek.

  • Mindig adunk mérési jegyzőkönyvet a bevizsgálásról. Enélkül meg sem tudnánk csinálni a bevizsgálást, hiszen adatokat kell összehasonlítani a gyártó által meghatározott értékekkel. Ezt mindig a porlasztók mellé küldjük ki.

  • Nálunk mindig minden esetben kap számlát az ügyfél. Cégeknek ajánljuk az áfás számla lehetőségét, hiszen el tudják számolni. Magánszemélyeknek pedig alanyi adómentes számlát adunk, ami jóval kedvezőbb lehetőség mint ami cégeknek van fenntartva.

  • Mindig pontos végösszeget küldünk  Önnek, így biztos lehet a fizetés összegének helyességében. Csak azt számlázzuk ki amiben előre megegyeztünk, és amit Ön megrendelt.

  • Az áraink minden költséget tartalmaznak. Tehát az ár amit kollégánktól kap,  tartalmazza a munkadíjat, az alkatrészköltséget és a szállítást is. Mindig mindent részletesen előre leegyeztetünk Önnel.

  • Ingyenes futárszolgálatunk elhozza hozzánk a bevizsgálandó alkatrészeket. Szerelővel leszerelteti, hív minket aztán a felújítást követően vissza is visszük az Ön által megadott címre. Ön csak begurul a szerelőhöz, aztán kigurul onnan. Legalább 2-3 órája szabadul fel a szállítgatások mellőzése miatt, ami ha tudja mennyit is ér egy órája….  Megéri

  • A lényegen tartjuk a figyelmet, Önnek jó alkatrészre van szüksége. Mi minden lehetőséget kikutatunk Önnek, és segítünk dönteni. Tiszta lapokkal játszunk, a felelősséget vállaljuk és a dícséretet is örömmel vesszük. Ezeket utólag is köszönjük az eddigi Ügyfeleinknek!

  • A Tamorin Kft-nél ez természetesen teljesen nyitott. Szabadon véleményezhető a cég, és olvashatók a visszajelzések. Néhány ügyfelünk csak a honlapra engedélyezte a véleményének a megjelenítését, így azok csak ott olvashatóak.

    A Google természetes találataiban is masszív helyet foglalunk el az első oldalon. Ezt a sok pozitív értékelésnek és releváns blog bejegyzéseinknek is köszönhető.

Mik az injektor meghibásodásának főbb jelei?

Nehezen indul az autó

Több különböző oka is ehet annak ha nehezen indul a gépjármű, de ezek közül az egyik a magas résolaj veszteség.  Ha nem inejktor áll a hiba hátterében akkor szinte biztos, hogy a nagynyomású szivattyúval lehet a baj.

Gyorsításkor erőtlen

Ez az előbb leírtaknak megfelelően, szintén a nem megfelelő mennyiségű üzemanyag szállítása miatt történhet. Hiszen mikor több gázt adunk az autónak, a porlasztók nem tudják ezt a folyamatot tökéletesen véghezvinni, és kiszámíthatatlan lesz a végeredmény.

Egyenetlenül jár a motor, bedadog

Az injektorok többek között azért is felelnek, hogy az üzemanyag mennyiségét egyenletesen “injektálják” be az égéstérbe. Ha az egyik nem megfelelően működik akkor vagy túl sok vagy túl kevés üzemanyagot juttat be, kevesebb vagy több idő alatt mint ahogy kellene. Ez esetben a központi vezérlőegység már nem tudja korrigálni. Esetleg nem porlasztja annyira el az üzemagyagot, és “becsöpög” ezzel csökkenti a felületet a reakció végbemeneteléhez.

Akkor is egyenetlenül járhat a motor ha valamelyik injektor nem működik megfelelően, ilyenkor a többi átveszi a szerepét, de az összkép egyre rosszabb lesz.

Bosch Common rail befecskendezőkA Common Rail befecskendezők szimulációs tesztelése EPS 815 Bosch padon történik. Ezután amennyiben az injektorok rossznak bizonyulnak a költséghatékonyabb megoldás az injektorok felújítása. Ilyenkor a csúcs, tömítések, és a szelep cseréjét végezzük el.

Néhány esetben új (IMA) kódot generál a gép, amivel majd össze kell tanítani az autó kompjuterét (ECU-ját). Utóbbi egyszerű folyamatot az Ön autószerelője elvégzi általban ingyen.

Bosch Piezo kristályos befecskendezőkA Bosch ehhez a befecskendező típushoz még nem adott ki javítási technológiát és egyenlőre visszatartja a pótalkatrészek gyártását. Így ha az injektorok teszt után ( Bosch EPS 708 géppel végezzük) rossznak bizonyulnak, csak gyári felújított darabokat illetve gyári új injektorokat tudunk ajánlani a készletükből.

Ha mechanikusan sérül akkor ott még van esély a javításra de ha a piezó kristály ment tönkre akkor ott sajnos csak a cseredb vagy az új jöhet szóba.

Természetesen ezen gyártó termékét tesztelni és felújítani is tudjuk. A Delphi saját tesztpadján (CRi-PC Haritage ) kerül tesztelésre az injektor minden egyes paramétere.

Amennyiben felújításra kerül sor, a legfontosabb alkatrészeket cseréljük: a csúcsot és a kapcsolószelepet. Minden esetben a felújított porlasztó egy C2i/C3i kódot kap. Az autóba szerelt felújított befecskendezők csak akkor működnek hibátlanul ha az új kódokat motorszabályozóval össze egyeztettük.(ECU)

Siemens / VDO / Continental common rail befecskendezőkEzen befecskendezők tesztelését el tudjuk vállalni, hogy megtudhassuk, melyik milyen állapotban van.   A javítása épp attól függ, hogy milyen típust szereltek az Ön autójába. Pontosabb kérdéssel hívja kollégánkat!

A Denso injektorok javítása napjainkban már kivitelezhető. Gyári új alkatrészekkel tudjuk felújítani a porlasztókat, és új kódót is generálunk hozzá a tökéletes működés érdekében.

A VW, Audi, Seat, Skoda autógyártók által az autókba szerelt pd-elemek között kétféle PD-gyártó szerepel: Siemens és a Bosch. Utóbbit minden további nélkül be tudjuk vizsgálni és fel is tudjuk újítani. Viszont a Siemens gyártotta Pd-elemeket még csak bevizsgálni sem lehet, ha valamelyik meghibásodik, akkor gyári újat tudunk biztosítani.

A Bosch PD-elemeket gyári programmal vizsgálunk be, és gyári alkatrészekkel újítunk fel.

A legtöbb személyautóba szerelt nagynyomású szivattyút (Bosch, delphi, denso,siemens) fel tudunk újítani. Kiterjedt kapcsolat rendszerünknek köszönhetően az alkatrészhiány kiküszöbölhető. Két lépcsős felújítási rendszerünknek köszönhetően pedig a lehető legkevesebb költségből fel tudjuk újítani a kérdéses szivattyút.

Van néhány olyan szivattyú típus amit sajnos nem tudunk felújítani:

  • Bosch CP3, CP4, CP2, DensoHP0
  • 1995 előttiekkel sajnos nem foglalkozunk.

Ha valamelyik injektor elkezd tönkremenni,  olyankor a többi elkezdi átvenni a szerepét, vagyis nagyobb terhelést kapnak. Ez lerövidíti az élettartamukat. Ha ez sokáig nincs orvosolva akkor szépen lassan  mindegyik tönkremegy. Mindezt meg lehet előzni ha időben felújíttatja őket.

Érdemes időben bevizsgáltatni , kérjen tanácsot még ma!

+3630 303 2171

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

Érdekes információk

Benzint tankolt a dízel helyett?

Benzint tankolt a dizel autóba?   Rengeteg emberrel megesik saját figyelmetlensége miatt, de hallottunk már a kutasok által elkövetett hibákról is. Részben [...]

A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.

Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:

Tamorin Kft.

Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület, második emelet

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831

Adószám: 10598713-2-42

Ügyvezető : Korényi Réka Tel: 0630/6914750

Operátor: Becker Mihály, Tel: 0630/7798556

Érdekességek az KIA történelméről:

Kia Motors (koreai nyelven: 기아자동차) egy autógyártó vállalat Szöulban, Dél-Koreában, mely az ország második legnagyobb autógyára a Hyundai Motor Company után. A Kia 2012-ben 2,7 millió, 2013-ban pedig 2,75 millió járművet adott el világszerte. A gyár részvényeinek 33,88%-át jelenleg a Hyundai Motor Company birtokolja.
A Kia Motors hivatalos álláspontja szerint a “Kia” egy betűszó, mely a sino-koreai ki (起, kijönni, előjönni) és a (亞, (Kelet-)Ázsiát jelöli) szavakra utal és szabad fordításban azt jelenti, hogy Kiemelkedni (Kelet-)Ázsiából.
A Kia 1944. december 11-én alapult csebolként, amikor Korea még a Japán Birodalom része volt, és acélcsöveket, valamint kerékpáralkatrészeket gyártott. 1951 elkezdett kész kerékpárokat gyártani, majd egy évvel később Kyungsung Precision Industryra módosította a nevét. 1957-től attért kisméretű motorkerékpárok gyártására, Honda licenc alapján, majd 1962-től tehergépkocsikat a Mazda tervei alapján. 1973-ban megnyitotta első, kimondottan autógyártásra tervezett üzemét, Kvangmjong városában, mely a Sohari nevet kapta. Itt 1974-től kezdve a Mazda Familia személyautó második generációján alapuló Kia Brisák készültek. Később a Fiat 132és a Peugeot 604 tervei alapján épített modellekkel is kiegészült a kínálat1981-ben azonban a Kia kénytelen volt felhagyni a személyautók gyártásával és visszatérni a könnyű teherautókhoz, Cson Duhvan elnök ipari megerősödést célzó rendelkezései miatt.
1986-ban a Forddal partneri szerződést kötve a Kia visszatért a személygépkocsik piacára. Az év végéig mindössze 26 autó készült el, a következő évben azonban már 95 ezer darabot szereltek össze. A kínálatot ismét Mazda-alapú modellek alkották, melyeket hazai és külföldi piacokon is értékesített a gyár. Ezek közé tartozott a Mazda 121-en alapuló Kia Pride és Avella is, melyeket Észak-Amerikában és Ausztrálázsiában is árultak, Ford Festiva, illetve Ford Aspire néven.
A Kiát 1992-ben jegyezték be az Amerikai Egyesült Államokban, az értékesítés pedig 1994 februárjában kezdődött meg, az Oregon állambeli Portlandben, mindössze négy kereskedésben. A vállalat módszeresen, egyszerre csak egy régióban igyekezett terjeszkedni és növekedni Amerikában. Eleinte csak a Sephia volt megvásárolható Kia márkanév alatt, néhány évvel később aztán bevezetésre került a Sportage is. 1995 végére a kezdeti négy helyett már több mint száz kereskedése volt a gyárnak az Egyesült Államokban, harminc államban, 24 740 járművet eladva.
A folyamatos fejlődésnek az 1997-es ázsiai gazdasági válság vetett véget, melynek következtében a Kia csődöt jelentett. 1998-ban a Hyundai Motor Company felvásárolta a cég részvényeinek 51%-át, beleértve a Ford 1986 óta meglévő részesedését is. Jelenleg már kevesebb, 33,88%-ot birtokol a Hyundai, de még így is a Kia legnagyobb részvényese.
2005 óta a Kia az európai piacra helyezi a fő hangsúlyt és a formatervezést kiemelkedően fontosnak tartja a siker szempontjából, ezért is nevezte ki 2006-ban vezető dizájnerré Peter Schreyert, aki többek között az Audi TT-t is megtervezte. Schreyer munkájának az eredménye az úgynevezett “tigrisorr” hűtőrács, melynek jellegzetessége miatt könnyen felismerhetők a gyár modelljei.
2006 októberében a Kia Motors America egy 1 milliárd dolláros beruházás keretein belül belekezdett a Kia Motors Manufacturing Georgia üzem felépítésébe, West Pointban, Georgia államban. A termelés már 2009 novemberében elkezdődött, de a hivatalos átadóünnepségre csak 2010 februárjában került sor, éppen akkor, amikor a Kia sorozatban már 15. éve folyamatosan javuló értékesítési eredményeket produkált.
A Kia 2014 augusztusában komoly nemzetközi figyelmet kapott, amikor Ferenc pápa öt napra Dél-Koreába látogatott.[21][22] Tartózkodása alatt egy Kia Soullal, egy Kia Carnivallal és egy Hyundai Santa Fével is szállították. A legfontosabb szerepet a Soul kapta, mivel érkezése és a fogadó ceremónia után azzal hagyta el az Incshoni repülőteret, hatalmas médiaérdeklődés kíséretében.

Kia  típusok és felújításuk:

/ Minden Kia  típus felújítását vállalni tudjuk/

A leggyakoribb Kia felújítani való típusok:

  • Kia cerrato injektor felújítás
  • KIa magentis injektor felújítás
  • Kia cee’d injektor felújítás
  • Kia sportage injektor felújítás
  • Kia Rio injektor felújítás
  • Kia pro cee’d injektor felújítás
  • Kia venga injektor felújítás
  • Kia optima injektor felújítás
  • Kia carnival injektor felújítás
  • Kia carens injektor felújítás
  • Kia pregio injektor felújítás

Érdekelheti még a többi szolgáltatásunk is:

Injektor felújítás