MAZDA PD-elem cseredarab

Főoldal/MAZDA PD-elem cseredarab
MAZDA PD-elem cseredarab2020-02-19T23:58:36+01:00

  • Cikkszám alapján beazonosítjuk, hogy milyen PD-elemről van szó

  • Egyeztetünk egy árat, és készlet információt

  • Akár már aznap át is vehető a cseredarabos PD-elem!

  • Min. 1 év teljes körű GARANCIA

  • Csak gyári alkatrészekkel foglalkozunk!

  • Kérjen ingyenes tanácsadást! +3630 303 2171

Nálunk így néz ki egy felújított pd-elem

Mivel foglalkozunk környékén?

Új és cseredarabos, Bosch és Delphi és Siemens/VDO PD-elemek értékesítése, szállítása

Amennyiben az Ön autószerelője kimérte, hogy melyik elemmel van gond, rögtön tudunk küldeni helyette jó alkatrészt, hogy a lehető legkevesebbet kelljen állni az autójával!

Új PD-elemek 

Mindig ez marad a legdrágább verzió. Viszont van pár PD-elem típus amihez nem készít a gyártó cseredarabokat, és nem is lehet felújítani őket. Ezek a Siemens/VDO/Continental típusú Pd-elemek. Ha ilyennel szerelték az autóját, és meghibásodott az alkatrész, készüljön fel lekiekben, hogy nem lesz olcsó egyik verzió sem.

A többi ( Bosch, Delphi) pd elemek esetében nem ajánlott az új alkatrészre vásárlása, mert a cseredarabos verzió a felére jön ki anyagilag.

Akár 1 nap alatt tudjuk is küldeni és 1 év garanciát adunk a termékekre.

Amennyiben ezt a verziót választja, kérjen árajánlatot kollégánktól!

PD-elem cseredarab

Ez a jelenleg elérhető legjobb verzió. Gyors, hiszen akár 1 nap alatt tudjuk is küldeni és ugyanazt a minőséget képviseli mint a gyári új Pd-elem.

De mi is az hogy gyári felújított cseredarab?

Ez azt jelenti, hogy egy felújított PD-elemet adunk az Ön rossz alkatrésze helyett.

Az egy éves garancia természetesen itt is automatikusan az Öné.

Delphi injektorokat, szivattyúkat javítunk
Bosh injektorokat, szivattyúkat javítunk

Így néz ki egy gyári felújított Pd-elem

felújított pd-elem

Hogyan zajlik a megrendelés?

  • Hívja kollégánkat és cikkszám alapján egyeztessenek árat és szállítási időt!

  • Ön kap egy hivatalos árajánlatot a gyári alkatrészről

  • Amikor elfogadja, mi küldjük is Önnek a Pd-elemet!

  • Csomagban lesz a számla, és a garancia levél.

Rólunk mondták

100% valós visszajelzések

Ügyes és gyors csapattal találkoztam. Esetemben külföldről érkezett az alkatrész, így várnom kellett, de Mindig tájékoztattak a fejleményekről. Megrendelés utáni 3. napon kapta meg a szerelőm az alkatrészt.  Csak ajánlani tudom a srácokat!

Nagy Róbert, Albertirsa

Minden a megbeszélteknek megfelelően történt. Másnap már meg is jött az elem a szerelőhöz, és elszállították a rosszat. Ami a legszimpatikusabb volt, hogy nem kellett az olajos alkatrészekhez még csak hozzáérnem sem, és nem ért meglepetés. Sok elégedett ügyfelet kívánok nektek!

Kiss Réka, Nyergesújfalu

Itt volt a második legolcsóbb a PD-elemek gyári felújítottra való cseréje, viszont itt ígértek hozzá garancia levelet is, ami meggyőzött. Őket választottam, és jól döntöttem, mert gyönyörűen megy azóta is az autóm. Ritkán hallok 1 éves garanciális vállalást dízel alkatrészekre, ezért is választottam ezt a céget.  Ajánlom mindenkinek!

P. Tibor, Suzuki SX4

Olyan állapotban kaptam vissza a csere alkatrészeket mintha újak lennének, még a szerelő is elcsodálkozott. Örülök, hogy ilyen magas minőségben Magyarországon is végeznek munkát!

Gyöngyösi Gabriel, Fót

Nagyon rugalmasak voltak, és pontosan úgy volt minden ahogy azt megbeszéltük.

Czédula Péter, Nyírbátor

Gondos korrekt csapat, és igényes munka, köszönöm!

Korek Miklós, Budapest

Egyenes ajánlatot kaptam konkrét költségekkel. Ezt elfogadtam, és pontosan azt kaptam amit megbeszéltük. Köszönöm!

Kapós Zoltán, Pécs

Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan céggel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.

Fülöp Sándor, Alsónémedi

Nagyon készséges csapattal és ügyfélbarát kiszolgálással találkoztam. Az árak nem olcsóbbak máshol sem ahol gyári alkatrészekkel foglalkoznak, bontottat meg nem akartam. Kértem egy kis időt, és két hónap múlva pont ugyanott tudtunk kezdeni ahol abbahagytuk, mert a rendszerükben meg volt minden adat.

Ajánlom Őket!

Rácz Anikó, Székesfehérvár

Amennyiben szeretné visszahívjuk, egy Önnek alkalmas időpontban.

Mi is az a PD-elem?

Vagy más néven PD TDI, vagy Pümpe düse, egy olyan befecskendezési eljárás ami az adagoló és a porlasztó egybeépítésével született.

Ezt a technológiát az egy időben közvetlen befecskendezésű turbódízel motoroknál alkalmazzák

Minden hengerhez 1-1 ilyen PD-elemet építenek be amit a vezérműtengely működtet.

Lássuk az előnyeit:

  • Nagyobb befecskendezési nyomást tud biztosítani, és pontosabban is időzíthető az elektronikus (mágnes szelepes) szabályozás és a szállító csövek elhagyása miatt.  Emiatt a porlasztás rendkívül pontos és kiváló.
  • Az újabb típusú PD-elemek képesek előzetes befecskendezésre, ami előmelegíti a levegőt és könnyedebbé teszi az égési folyamatot. Ilyenkor a fődózis előtt 1-3 mm3 gázolajat juttat az égéstérbe.

Hátrányok:

  • Magas költségeket termelhet nekünk, főleg nagy hengerszám esetén.
  • Mivel a nyomás nagyon magas, ezért hangosabb is a folyamat, ami az utastérben zavaró lehet.
  • Szintén a nyomás miatt az alkatrészek nagy igénybevételnek vannak kitéve, ami csökkenti az élettartamukat.
  • Az egyre szigorodó emissziós normáknak nem tudtak úgy megfelelni a PD TDI rendszerek, mint a közös nyomócsöves társaik.

Nagy általánosságban megállapítható, hogy a Siemens gyártmányú PD-elemek  gyorsabban mennek tönkre mint hasonló BOSCH gyártmányú társaik. Szervizünk felszereltségének köszönhetően mi mindkét típust fel tudjuk újítani, és minden munkánkra minimum 1 év garanciát vállalunk.

tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia
tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia

Ez az amit meg kell kérdezni a kiszemelt cégtől!

  • Milyen márkájú alkatrészekből dolgoznak? /olasz, kínai utángyártott eleve KIZÁRVA a silány minősége miatt/

  • Mennyi garanciát vállalnak a felújításra? /Nagyon fontos kérdés. A gyári új termékekre kb. 1 év szokott lenni. A bontott termékekre csak napok…/

  • Ha injektorról van szó: Adnak-e mérési jegyzőkönyvet? Ez igazolja, hogy valóban be lett mérve az injektor, és az eredményeivel lehet számolni.

  • Kap számlát?  Ez is nagyon fontos kérdés, mert ez alapján tudja érvényesíteni a garanciális panaszait, ha lennének.

  • A feltüntetett ár számlás ár? Nehogy abba a hibába essen, hogy ez nem lett kitisztázva és a teljesítéskor még 30%-al többet kell fizetnie. Kérjen pontos végösszeget.

  • Mit tartalmaz az ár? Amikkel számolni kell: munkadij, alkatrész költségek, szállítási díj . Ezzekkel a költségekkel a szerelőnek számolnia kell. Az Ön által kapott árban mi van benne? Mit kell pluszban kifizetnie?

  • Önnek hova kell vinnie az olajos, gázolaj szagú alkatrészeket? Érdemes ezt kikerülni egy futárral vagy egyszerűbb megoldással.

  • Ez a munkavállaló egy cég? Érdemes ennek is utánajárni mert nagyobb a biztonság faktor ha valós cég ál a weboldal mögött.

  • Referencia munkák? Érdemes megnézni, hogy a honlap az internetről leszedett képekkel és szövegekkel van-e tele, vagy vannak saját fotók, esetleg konkrét forgalmazott termékek is? Ezen kívül vannak-e blogbejegyzések, érdekességek a témában?

  • A felújító cég megtalálható-e a Google rendszerében természetes találatként is? HA nem akkor csak a fizetett hirdetései miatt láthatja az ügyfél.

    Lehet-e a google rendszerében véleményezni a céget? Ezt sokan nem engedik, félve a rossz hírnévtől. Illetve ha lehet, milyen vélemények vannak a cégről? Érdemes megnézni, mert sok minden kiderülhet egy két fontos részletről.

Ez ami az elvárható egy korrekt felújító cégtől:

  • Mi csak és kizárólag gyári új alkatrészekkel dolgozunk./ Tehát egy bosch befecskendezőbe bosch csúcsot cserélünk, egy Denso szivattyúba a belevaló Denso gyári új nyomásszabályozót rakunk stb…/

  • Mi minden felújított, cseredarabos és új termékünkre 1 év garanciát adunk. Ezt a garancia lappal és a számlával együtt tudják érvényesíteni az Ügyfelek.

  • Mindig adunk mérési jegyzőkönyvet a bevizsgálásról. Enélkül meg sem tudnánk csinálni a bevizsgálást, hiszen adatokat kell összehasonlítani a gyártó által meghatározott értékekkel. Ezt mindig a porlasztók mellé küldjük ki.

  • Nálunk mindig minden esetben kap számlát az ügyfél. Cégeknek ajánljuk az áfás számla lehetőségét, hiszen el tudják számolni. Magánszemélyeknek pedig alanyi adómentes számlát adunk, ami jóval kedvezőbb lehetőség mint ami cégeknek van fenntartva.

  • Mindig pontos végösszeget küldünk  Önnek, így biztos lehet a fizetés összegének helyességében. Csak azt számlázzuk ki amiben előre megegyeztünk, és amit Ön megrendelt.

  • Az áraink minden költséget tartalmaznak. Tehát az ár amit kollégánktól kap,  tartalmazza a munkadíjat, az alkatrészköltséget és a szállítást is. Mindig mindent részletesen előre leegyeztetünk Önnel.

  • Ingyenes futárszolgálatunk elhozza hozzánk a bevizsgálandó alkatrészeket. Szerelővel leszerelteti, hív minket aztán a felújítást követően vissza is visszük az Ön által megadott címre. Ön csak begurul a szerelőhöz, aztán kigurul onnan. Legalább 2-3 órája szabadul fel a szállítgatások mellőzése miatt, ami ha tudja mennyit is ér egy órája….  Megéri

  • A lényegen tartjuk a figyelmet, Önnek jó alkatrészre van szüksége. Mi minden lehetőséget kikutatunk Önnek, és segítünk dönteni. Tiszta lapokkal játszunk, a felelősséget vállaljuk és a dícséretet is örömmel vesszük. Ezeket utólag is köszönjük az eddigi Ügyfeleinknek!

  • A Tamorin Kft-nél ez természetesen teljesen nyitott. Szabadon véleményezhető a cég, és olvashatók a visszajelzések. Néhány ügyfelünk csak a honlapra engedélyezte a véleményének a megjelenítését, így azok csak ott olvashatóak.

    A Google természetes találataiban is masszív helyet foglalunk el az első oldalon. Ezt a sok pozitív értékelésnek és releváns blog bejegyzéseinknek is köszönhető.

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

Érdekes információk a PD-elemekről

PD-elem előnyei-hátrányai:

Lássuk az előnyeit: Nagyobb befecskendezési nyomást tud biztosítani, és pontosabban is időzíthető az elektronikus (mágnes szelepes) szabályozás és [...]

Mi is az a PD-elem?

Vagy más néven PD TDI, vagy Pümpe düse, egy olyan befecskendezési eljárás ami az adagoló [...]

A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.

Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:

Tamorin Kft.

Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület, második emelet

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831

Adószám: 10598713-2-42

Ügyvezető : Korényi Réka Tel: 0630/6914750

Operátor: Becker Mihály, Tel: 0630/7798556

Mazda  típusok és felújításuk:

/ Minden Mazda  típus bevizsgálását vállalni tudjuk, viszont a felújítása sajnos se hazánkban se máshol a Földön nem lehetséges. Ha meghibásodik a Mazda injektor akkor sajnos csak újat tudunk adni cserébe/

 

Ahhoz, hogy kiderüljön, hogy az Ön autójában lévő injektorokat fel lehet-e újítani kérjen tőlünk egy pontos árajánlatot!

Érdekességek a MAZDA történelméről:

A Mazda Motor Corporation (マツダ株式会社 Macuda Kabusiki-gaisa) japán autógyártó vállalat, melynek székhelye Hirosimában, Japánban van.
2006-ra a vállalat termelése elérte az évi 1,25 millió járművet, amit elsősorban Japánban, Európában, Ausztráliában és Észak-Amerikában, kisebb mértékben Latin-Amerikában értékesítettek.
A Mazda története Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. néven kezdődött 1920-ban, Japánban. 1927-ben a Toyo Cork Koygo cég átnevezte magát Toyo Koygo Co., Ltd.-re. Toyo Kogyo a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult, amikor 1931-ben bemutatta a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. A Toyo Kogyo a második világháború alatt végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára. Ezek közül a Type 99 puska a leginkább említésr méltó. A vállalat formálisan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, jóllehet már a kezdetektől minden autóját ezzel a névvel értékesítette. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett.
A Ford Motor Company tulajdonában kezdetben a Mazda 15%-a volt, azonban miután a Mazda pénzügyi válságba került a Ford 33,4%-ra növelte részesedését a Mazdában 1999. március 31-én, amivel megszerezte az ellenőrzést a vállalat felett. A Ford egyik vezetőjének, Mark Fieldsnek a nevéhez fűződik a Mazda kiemelése a válságból. A Ford több modelljét is Mazda-alapokra építette, mint például a Ford Probe-ot, az észak-amerikai Ford Escort későbbi modelljeit és a Mercury Tracert, valamint a Mazdával együttműködve fejlesztették ki a Ford Escape/Mazda Tribute párost.
A Mazda segített a Fordnak az 1991-es Explorer kifejlesztésében is, amit a Mazda 2 ajtós Navajó-ként árult 1991-1994 között. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford (ami 4 és 2 ajtós változatban is elérhető volt) azonnal a SUV-eladási listák élére került, és meg is őrizte ezt a pozícióját egy évtizeden át. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául. Ezek gyártását 1994-ben kezdte meg és a mai napig gyártja őket az Amerikai Egyesült Államokban. Azonban ma ezek az autók a Mazdától származó 2,3 literes soros, 4-hengeres motorral készülnek a régi Ford Lima 2,3 literes soros, 4-hengeres helyett. 3,0 literes és 4,0 literes Ford V6-os motorokkal is kapható volt az autó (igaz a 3,0 literes erőforrással csak a 2007-es modellévig), valamint négykerék-hajtással és 4 ajtós kivitelben is (jóllehet nem hagyományos hátsó ajtókkal, mint amilyennek a GM és a Nissan által készített modellek kabinja volt felszerelve, vagy amilyennel a Ford is kínálta a Sport Tracet).
Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában. Így árulták a Ford Lasert és a Ford Telstart. Ezek a modellek váltották le azokat a Ford Europe-tól származó modelleket, amelyeket az 1970-es években árultak. A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. Az Autorama autókereskedői árulták ezeket az autókat és a Ford US és Ford Europe modelljeit is. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor a Ford a Lasert a már Ford név alatt futó Focusszal, a Telstart pedig a szintén Ford márkanév alatt futó Mondeóval cserélte le.
Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.
forrás: wikipedia.org

Érdekelheti még a többi szolgáltatásunk is:

MAZDA injektor felújítás