Mikor kell dízel porlasztó illetve szivattyú hibára gyanakodni? 

  • A dízel motor nem indul vagy leáll( hidegen, melegen, vagy sehogy sem ) –> Nagynyomású szivattyú hiba
  • Elégtelen a teljesítménye
  • Feketén füstöl a motor
  • Rendellenes kopogás
  • Egyenetlen alapjárat
  • Túlzott fogyasztás

/ Ha az autószerelője kimérte a hibát, érdemes szettben elküldeni a porlasztókat illetve a nagynyomásút bevizsgáltatni, és szükség esetén felújíttatni. Ár-érték viszonylatban a felújítás a legjobb megoldás/

Hogyan tudunk biztosra menni, hogy nem mással van baj? 

Ha egyáltalán nem indul akkor a következőket kell ellenőriztetni:

  • Tüzelőanyag nyomás ellenőrzése a kisnyomású körben
  • Az elosztócső nyomásérzékelő jelének ellenőrzése z ECU-ban.
  • A befecskendező szelepek működtető jelének ellenőrzése

Alapvetően minden olyan jeladónak a működését kell ellenőrizni az ECU-ban aminek köze van a motor működéséhez.

Ha csak elégtelen a teljesítménye a motornak akkor a következőket kell ellenőriztetni:

  • Tüzelőanyag nyomás ellenőrzése a kisnyomású körben
  • Az elosztócső nyomásérzékelő jelének ellenőrzése z ECU-ban.
  • Gázpedál jeladó jelének ellenőrzése
  • Fékpedál kapcsoló ellenőrzése
  • A levegőfogyasztás mérő ellenőrzése
  • Szívócső nyomás érzékelő jelének ellenőrzése
  • Turbófeltöltő ellenőrzése
  • A kipufogógáz visszavezető rendszer ellenőrzése
  • Hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő jelének ellenőrzése
  • Tüzelőanyag hőmérséklet érzékelő jelének ellenőrzése
  • ECU vizsgálat  ( Erre felkészült szakműhely szimulációs áramkörökkel tudja ellenőrizni az ECU működőképességét. )

 

Műhelyünknek köszönhetően tudjuk vállalni a legtöbb porlasztó ( Bosch, Denso, Delphi, siemens-vdo-continental, ) bevizsgálását. Azon termékek felújítását is tudjuk vállalni amihez van elérhető gyári technológia és alkatrészek.

Keressen bizalommal:

Tamorin Kft 0630/303 2171