Nagynyomású szivattyú felújítás – KIA2022-02-02T19:59:53+01:00

  • Ingyenesen elhozzunk és vissza is szállítjuk ! Igen Önhöz, vagy szerelőjéhez.

  • Gyári új vagy gyári felújított KIA szivattyúk akár másnap Önnél!

  • 2 év teljes körű garancia

  • Gyári próbapadokon, 15 év tapasztalattal

  • Számlát adunk! A garancia élni fog, nincs rizikó.

  • A nagynyomású szivattyúkat két lépcsőben újítjuk fel, hogy arányos legyen a kiadás a probléma nagyságával! (Egyébként nálunk nincsenek nagy problémák)

  • Kérjen ingyenes tanácsadást! Hívjon minket bizalommal: +3630 303 2171

Ingyenes ajánlatot kérek!
+3630 303 2171
Kapcsolat

Mivel foglalkozunk az Ön környékén?

Siemens, VDO, Continental, BOSCH,  Delphi nagynyomású szivattyúk bevizsgálása és felújítása

Nagynyomású szivattyú bevizsgálása

Gyári próbapadi vizsgálatot jelent, amikor pontos diagnózist adunk hogy mi a szivattyú hibája. Ez a bevizsgálás az első körös felújítás része, mivel nem tudunk pontos diagnózist adni ha nem látjuk a belülről az alkatrészt.

Nagynyomású szivattyú felújítása

Két lépcsős felújítási rendszerünk van azért hogy ha nincs nagyon megrongálódva a szivattyú akkor minél kevesebb legyen a felújítási díj.

  1. Első körös bevizsgálás: 25 000 Ft  /Próbapadi teszt, szét és összeszerelés (amely típusoknál lehet), diagnosztika. Ennek eredményeképpen pontos képet kapunk arról, hogy milyen állapotban van a szivattyú, miket kell cserélni ahhoz, hogy tökéletes legyen.
  2. Felújítás: Amennyiben a szivattyúnak mechanikai problémája van, a bevizsgálás és egyeztetés utén felújítjuk.  Ekkor már csak az alkatrész költségekkel kell számolni. A bevizsgálás után pontos ajánlatot adunk, nincsenek további költségek. (hiba oka lehet pl: elő szivattyú hiba, nyomásszabályozó szelep meghibásodás, belső elmaródások stb.).

Gyári új alkatrészek forgalmazása

Ha nincs lehetőség a felújításra akkor gyári új alkatrészeket tudunk ajánlani partnereinknek és magánszemélyeknek. Minden új termékünkre 1 év gyári garanciát vállalunk.

Cseredarab forgalmazása

Ez azt jelenti, hogy egy felújított szivattyút adunk az Ön rossz szivattyúja helyett. Ára általában megegyezik azzal a lehetőséggel, ha az Ön magasnyomású szivattyúját újítanánk fel, csak időigényét tekintve ez sokszor gyorsabb megoldás (pl.: ha alkatrész hiány van, vagy a várakozási idő túl sok). Az egy éves garancia természetesen itt is automatikus.

A következő gyártók termékeit értékesítjük, illetve újítjuk fel gyári alkatrészekkel és egy év garanciával: Bosch, Denso, Vdo, Siemens, Continental és Delphi.

Nálunk így néz ki egy felújított nagynyomású szivattyú

Nálunk így néz ki egy felújított nagynyomású szivattyú

A nagynyomású szivattyú felújításának folyamata?

  • Rendel tőlünk egy ingyenes futárt aki elhozza hozzánk a kérdéses KIA szivattyút.

  • Eztán mi elkezdjük az előre leegyeztetett első körös bevizsgálást.

  • Ha elkészültünk, személyes kapcsolattartója hívja Önt és megbeszélik az eredményeket.

  • Amennyiben a szivattyú a próbapadi teszten a kívánt eredményeket hozta, azt ingyenesen visszaküldjük Önnek.

  • Amennyiben a szivattyú rossz, kollégánk tájékoztatja hogy melyik alkatrész szorul cserére, és mennyi lesz a tervezett végösszeg.

  • Amikor elkészült a magasnyomású szivattyú, visszaküldjük Önnek a garancialevelével és a számlával együtt.

Rendeljen ingyenes futárt [field „varos_ba”!

Injektorokat, szivattyúkat javítunk
+3630 303 2171

Rólunk mondták

100% valós visszajelzések

Még mindig nem értek a szivattyúkhoz, de kicsit közelebb kerültem a témához, mert minden kérdésemre emberi nyelven tudtak választ adni. Kicsit bizalmatlan voltam, de a két éves garancia megnyugtatott. Már fél éve hogy megcsinálták nekem a nagynyomású szivattyúmat, és azóta is minden rendben van az autóval. Köszönöm!

Meleg Ildikó, Audi A6 / Tata

Személyesen nem találkoztam senkivel a cégtől, de mindig kommunikálták, hogy milyen stádiumban van az alkatrész. Időközben el kellett utaznom, és emiatt előre vették a munkámat, amit nagyon köszönök! Csak ajánlani tudom a céget mert minden úgy ment ahogy előre megbeszéltük, sőt még gyorsabban.

Szabó Bálint, Békéscsaba

Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.

Fülöp Sándor, Alsónémedi

Úgy alakult hogy nem tudtam visszaérni Magyarországra hétvége előtt, de az alkatrészt már vasárnap vissza kellett hogy szereljék az autómba. A hölgy aki tartotta velem a kapcsolatot, felajánlotta hogy hazaviszi a szivattyúmat (!) és átvehetem tőle szombaton, mikor vissza értem. Engem ez a végletekig meggyőzött, és nagyon jól esett. Melegen ajánlom őket mindenkinek!

Tóth Tamás, Eger

Előre elmondtak mindent a folyamatról, a pontos pénzbeli és időbeli kiadásokról, és pontosan annyit és akkor fizettem amennyit megbeszéltünk. Örülök, hogy végre olyan műhellyel volt dolgom ahol nem értek meglepetések.

Fülöp Sándor, Alsónémedi

Gondos korrekt csapat, és igényes munka, köszönöm!

Korek Miklós, Budapest

Az szerelőm szervezett le mindent és nekem sehol se kellett belefolynom a munkába. Jöttek és elvitték a szivattyút, majd telefonon megbeszéltük a munkát, ezt követően megcsinálták és vissza is hozták a szerelőnek. Következő héten már tudtam használni az autót. Számlát és garanciát is kaptam.
Megbízható cég, ajánlom annak aki nem szereti a meglepetéseket.

Tézli Tamás, Renault megane

Nagyon rugalmasak voltak, és pontosan úgy volt minden ahogy azt megbeszéltük.

Czédula Péter, Nyírbátor

Mikor elmondtam a tüneteket, már mondták is hogy valószínűleg a nyomásszabályozó szelep lesz a ludas. A felújítás során kiderült, hogy tényleg azzal volt a gond, megcsinálták és vissza is küldték. Azóta is tökéletes a szivattyú. Köszönöm!

Rádi Zoltán Farkas, Tokod

Amennyiben szeretné visszahívjuk, egy Önnek alkalmas időpontban.

Mik a nagynyomású szivattyú meghibásodásának tünetei?

Nehezen vagy egyáltalán nem indul az autó

Amikor nem indul, akkor bizony az autó legstabilabb rendszerének meghibásodására kell hogy gondoljunk, mert annak kellene a megfelelő nyomást előállítania. Ez pedig most nem történt meg. Sokszor csak egy próbapadi vizsgálat, tömítéscserével karöltve megoldja a problémát. Viszont előfordul hogy kopás esetén a feltöltőszivattyú, a tengely és a ház is bemaródott. Ilyenkor azokat cserélni kell.

Megnőtt üzemanyag fogyasztás

Ez a hiba könnyen utalhat szintúgy a magasnyomású szivattyú meghibásodására, csakúgy mint a porlasztók hibájára. A szivattyúban a tömítések elhasználódhatnak és kirepedezhetnek ami elszivárgást okozhat. Amennyiben ez a porbléma,  kicseréljük az összes tömítést és megtisztítjuk az alkatrészt, majd a próbapadon üzemi körülményeket állítunk elő, hogy megvizsgáljuk a teljesítményét. Ha még valami hibája van, akkor azt megjavítjuk, és ezután ingyenesen visszaküldjük Önnek.

Az összes befecskendező elromlik

Ez tipikus jele a nagynyomású szivattyú meghibásodásának. Bizonyos idő elteltével a szivattyú „ledarálhatja önmagát” és apró fémreszelékek kerülnek az továbbított üzemanyagba. Ami eldugítja és rosszabb esetben tönkre is teszi az befecskendezőket. Ezért érdemes ilyen esetben azonnal bevizsgáltatni a nagynyomású szivattyút is, hogy az egész rendszer jól működhessen hosszú távon. (Ebben az esetben még a tank és üzemanyag rendszer átmosása és kitakarítása javasolt)

Gyakran ismételt kérdések

Bosch Cp1 H szivattyú, működése

Bosch CP1 szivattyú, működése

Delphi DFP3 szivattyú működése

Ha az üzemanyag szivattyú elkezd tönkremenni, akkor szépen lassan (vagy gyorsan) tönkreteszi az injektorokat is. Mindezt meg lehet előzni ha időben cselekszünk, és megelőzzük a nagyobb károkat.

Érdemes időben bevizsgáltatni , kérjen tanácsot még ma!

+3630 303 2171

Ez az amit meg kell kérdezni a kiszemelt cégtől!

  • Milyen márkájú alkatrészekből dolgoznak? /olasz, kínai utángyártott eleve KIZÁRVA a silány minősége miatt/

  • Mennyi garanciát vállalnak a felújításra? /Nagyon fontos kérdés. A gyári új termékekre kb. 1 év szokott lenni. A bontott termékekre csak napok…/

  • Ha injektorról van szó: Adnak-e mérési jegyzőkönyvet? Ez igazolja, hogy valóban be lett mérve az injektor, és az eredményeivel lehet számolni.

  • Kap számlát?  Ez is nagyon fontos kérdés, mert ez alapján tudja érvényesíteni a garanciális panaszait, ha lennének.

  • A feltüntetett ár számlás ár? Nehogy abba a hibába essen, hogy ez nem lett kitisztázva és a teljesítéskor még 30%-al többet kell fizetnie. Kérjen pontos végösszeget.

  • Mit tartalmaz az ár? Amikkel számolni kell: munkadij, alkatrész költségek, szállítási díj . Ezzekkel a költségekkel a szerelőnek számolnia kell. Az Ön által kapott árban mi van benne? Mit kell pluszban kifizetnie?

  • Önnek hova kell vinnie az olajos, gázolaj szagú alkatrészeket? Érdemes ezt kikerólni egy futárral vagy egyszerűbb megoldással.

  • Ez a munkavállaló egy cég? Érdemes ennek is utánajárni mert nagyobb a biztonség faktor ha valós cég ál a weboldal mögött.

  • Referencia munkák? Érdemes megnézni, hogy a honlap az internetről leszedett képekkel és szövegekkel van-e tele, vagy vannak saját fotók, esetleg konkrét forgalmazott termékek is? Ezen kívül vannak-e blogbejegyzések, érdekességek a témában?

  • A felújító cég megtalálható-e a Google rendszerében természetes találatként is? HA nem akkor csak a fizetett hirdetései miatt láthatja az ügyfél.

    Lehet-e a google rendszerében véleményezni a céget? Ezt sokan nem engedik, félve a rossz hírnévtől. Illetve ha lehet, milyen vélemények vannak a cégről? Érdemes megnézni, mert sokminden kiderülhet egy két fontos részletről.

Ez ami az elvárható egy korrekt felújító cégtől:

  • Mi csak és kizárólag gyári új alkatrészekkel dolgozunk./ Tehát egy bosch befecskendezőbe bosch csúcsot cserélünk, egy Denso szivattyúba a belevaló Denso gyári új nyomásszabályozót rakunk stb…/

  • Mi minden felújított, cseredarabos és új termékünkre 1 év garanciát adunk. Ezt a garancia lappal és a számlával együtt tudják érvényesíteni az Ügyfelek.

  • Mindig adunk mérési jegyzőkönyvet a bevizsgálásról. Enélkül meg sem tudnánk csinálni a bevizsgálást, hiszen adatokat kell összehasonlítani a gyártó által meghatározott értékekkel. Ezt mindig a porlasztók mellé küldjük ki.

  • Nálunk mindig minden esetben kap számlát az ügyfél. Cégeknek ajánljuk az áfás számla lehetőségét, hiszen el tudják számolni. Magánszemélyeknek pedig alanyi adómentes számlát adunk, ami jóval kedvezőbb lehetőség mint ami cégeknek van fenntartva.

  • Mindig pontos végösszeget küldünk  Önnek, így biztos lehet a fizetés összegének helyességében. Csak azt számlázzuk ki amiben előre megegyeztünk, és amit Ön megrendelt.

  • Az áraink minden költséget tartalmaznak. Tehát az ár amit kollégánktól kap,  tartalmazza a munkadíjat, az alkatrészköltséget és a szállítást is. Mindig mindent részletesen előre leegyeztetünk Önnel.

  • Ingyenes futárszolgálatunk elhozza hozzánk a bevizsgálandó alkatrészeket. Szerelővel leszerelteti, hív minket aztán a felújítást követően vissza is visszük az Ön által megadott címre. Ön csak begurul a szerelőhöz, aztán kigurul onnan. Legalább 2-3 órája szabadul fel a szállítgatások mellőzése miatt, ami ha tudja mennyit is ér egy órája….  Megéri

  • A lényegen tartjuk a figyelmet, Önnek jó alkatrészre van szüksége. Mi minden lehetőséget kikutatunk Önnek, és segítünk dönteni. Tiszta lapokkal játszunk, a felelősséget vállaljuk és a dícséretet is örömmel vesszük. Ezeket utólag is köszönjük az eddigi Ügyfeleinknek!

  • A Tamorin Kft-nél ez természetesen teljesen nyitott. Szabadon véleményezhető a cég, és olvashatók a visszajelzések. Néhány ügyfelünk csak a honlapra engedélyezte a véleményének a megjelenítését, így azok csak ott olvashatóak.

    A Google természetes találataiban is masszív helyet foglalunk el az első oldalon. Ezt a sok pozitív értékelésnek és releváns blog bejegyzéseinknek is köszönhető.

tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia
tuv
free kiszallitas copy
GAR ev
minosegi garancia

Szivattyú típusok és a lehetőségek

A Bosch nagynyomásu dízel szivattyú típusai:

  • Bosch CP1/ CP1H : Elromlásuk esetén, gyári alkatrészekkel tudjuk felújítani, pár nap leforgása alatt.
  • Bosch CP3, CP4:  Sajnos ezeknek a szivattyúknak a meghibásodása is gyakori probléma, viszont a felújítása horribilis összegekkel oldható csak meg. Ilyenkor cseredarabos gyári felújított termékeinket ajánljuk, amik pár nap alatt Önnél is lehet, a felújítás töredékéért.
  • Bosch CP2: Teherautó és kamion szivattyúk.  Először Renault Magnum, Midlum típusú teherautókban használták. Cégünk ezen típusú szivattyúk esetében is a gyári felújított cseredarabos termékeinket ajánlja.

Delphi nagynyomású dízel szivattyú típusai:

  • Delphi DFP.1: Ez a legelterjedtebb delphi típus, amit  Ford Mondeo-ba, Renault 1,5 dci motorokba építettek, illetve Hyundai és Kia motorokban is megtalálhatóak.
  • Delphi DFP3.1
  • Delphi DFP6.1

Ezeknek a szivattyú típusoknak a  leginkább igénybe vett alkatrész a görgőcsapágy, ugyanis meghajtása ezen fut. Ezekből a golyós csapágyakból apró fémszemcsék válhatnak le, ami koptathatja a szivattyú belső felületét és az injektorokat is tönkre teheti.)

Mind három típust gyári technológiával, gyári alkatrészekkel tudjuk felújítani, így helyrehozható az elkerülhetetlen kopás.

Denso nagynyomású dízel szivattyúk:

  • Denso HP0 szivattyú: Ez a dízel szivattyú típus inkább kombájnokon, és a John Deer traktorokban volt alkalmazott. Ezek meghibásodása esetén a gyári felújított cseredarabos termékeinket ajánljuk.
  • Denso HP2 szivattyú
  •  Denso HP3 szivattyú
  • Denso HP4 szivattyú

Ezen szivattyú típusoknak legtöbbször minden része felújítható gyári alkatrészekkel.

Siemens VDO nagynyomású dízel szívattyúk:

  • Ezen típusú szivattyúknak minden része felújítható gyári alkatrészekkel. A próbapadi teszt után tudunk pontos ajánlatot adni.

Régebbi típusú adagolók:

  • Vp-adagolók

Ezen szivattyú típussal kapcsolatban keresse fel kollégánkat, és elmondja a lehetőségeket.

Kérjen tőlünk ajánlatot, és mi egy órán belül már pontos infókat adunk!

Kérjük töltsön ki minden az mezőt, mert ezek olyan lényeges információk amelyek nélkül nem tudunk pontos ajánlatot adni!

A Tamorin Kft már ’91 óta áll kedves partnerei rendelkezésére, most a Malomudvarban vagyunk megtalálhatóak az első épületben.

Ha esetleg bejönne hozzánk személyesen, várjuk szeretettel irodánkban:

Tamorin Kft.

  • Székhely: 1095 Budapest Soroksári út 48, 1 épület, földszint 17
  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-078831
  • Adószám: 10598713-2-42
  • Ügyfélszolgálat: +3630 303 2171

Szerelő partnereink:

Érdekességek az KIA történelméről:

Kia Motors (koreai nyelven: 기아자동차) egy autógyártó vállalat Szöulban, Dél-Koreában, mely az ország második legnagyobb autógyára a Hyundai Motor Company után. A Kia 2012-ben 2,7 millió, 2013-ban pedig 2,75 millió járművet adott el világszerte. A gyár részvényeinek 33,88%-át jelenleg a Hyundai Motor Company birtokolja.
A Kia Motors hivatalos álláspontja szerint a „Kia” egy betűszó, mely a sino-koreai ki (起, kijönni, előjönni) és a (亞, (Kelet-)Ázsiát jelöli) szavakra utal és szabad fordításban azt jelenti, hogy Kiemelkedni (Kelet-)Ázsiából.
A Kia 1944. december 11-én alapult csebolként, amikor Korea még a Japán Birodalom része volt, és acélcsöveket, valamint kerékpáralkatrészeket gyártott. 1951 elkezdett kész kerékpárokat gyártani, majd egy évvel később Kyungsung Precision Industryra módosította a nevét. 1957-től attért kisméretű motorkerékpárok gyártására, Honda licenc alapján, majd 1962-től tehergépkocsikat a Mazda tervei alapján. 1973-ban megnyitotta első, kimondottan autógyártásra tervezett üzemét, Kvangmjong városában, mely a Sohari nevet kapta. Itt 1974-től kezdve a Mazda Familia személyautó második generációján alapuló Kia Brisák készültek. Később a Fiat 132és a Peugeot 604 tervei alapján épített modellekkel is kiegészült a kínálat1981-ben azonban a Kia kénytelen volt felhagyni a személyautók gyártásával és visszatérni a könnyű teherautókhoz, Cson Duhvan elnök ipari megerősödést célzó rendelkezései miatt.
1986-ban a Forddal partneri szerződést kötve a Kia visszatért a személygépkocsik piacára. Az év végéig mindössze 26 autó készült el, a következő évben azonban már 95 ezer darabot szereltek össze. A kínálatot ismét Mazda-alapú modellek alkották, melyeket hazai és külföldi piacokon is értékesített a gyár. Ezek közé tartozott a Mazda 121-en alapuló Kia Pride és Avella is, melyeket Észak-Amerikában és Ausztrálázsiában is árultak, Ford Festiva, illetve Ford Aspire néven.
A Kiát 1992-ben jegyezték be az Amerikai Egyesült Államokban, az értékesítés pedig 1994 februárjában kezdődött meg, az Oregon állambeli Portlandben, mindössze négy kereskedésben. A vállalat módszeresen, egyszerre csak egy régióban igyekezett terjeszkedni és növekedni Amerikában. Eleinte csak a Sephia volt megvásárolható Kia márkanév alatt, néhány évvel később aztán bevezetésre került a Sportage is. 1995 végére a kezdeti négy helyett már több mint száz kereskedése volt a gyárnak az Egyesült Államokban, harminc államban, 24 740 járművet eladva.
A folyamatos fejlődésnek az 1997-es ázsiai gazdasági válság vetett véget, melynek következtében a Kia csődöt jelentett. 1998-ban a Hyundai Motor Company felvásárolta a cég részvényeinek 51%-át, beleértve a Ford 1986 óta meglévő részesedését is. Jelenleg már kevesebb, 33,88%-ot birtokol a Hyundai, de még így is a Kia legnagyobb részvényese.
2005 óta a Kia az európai piacra helyezi a fő hangsúlyt és a formatervezést kiemelkedően fontosnak tartja a siker szempontjából, ezért is nevezte ki 2006-ban vezető dizájnerré Peter Schreyert, aki többek között az Audi TT-t is megtervezte. Schreyer munkájának az eredménye az úgynevezett „tigrisorr” hűtőrács, melynek jellegzetessége miatt könnyen felismerhetők a gyár modelljei.
2006 októberében a Kia Motors America egy 1 milliárd dolláros beruházás keretein belül belekezdett a Kia Motors Manufacturing Georgia üzem felépítésébe, West Pointban, Georgia államban. A termelés már 2009 novemberében elkezdődött, de a hivatalos átadóünnepségre csak 2010 februárjában került sor, éppen akkor, amikor a Kia sorozatban már 15. éve folyamatosan javuló értékesítési eredményeket produkált.
A Kia 2014 augusztusában komoly nemzetközi figyelmet kapott, amikor Ferenc pápa öt napra Dél-Koreába látogatott.[21][22] Tartózkodása alatt egy Kia Soullal, egy Kia Carnivallal és egy Hyundai Santa Fével is szállították. A legfontosabb szerepet a Soul kapta, mivel érkezése és a fogadó ceremónia után azzal hagyta el az Incshoni repülőteret, hatalmas médiaérdeklődés kíséretében.

Kia  típusok és felújításuk:

/ Minden Kia  típus felújítását vállalni tudjuk/

A leggyakoribb Kia felújítani való típusok:

  • Kia cerrato nagynyomású szivattyú
  • KIa magentis nagynyomású szivattyú
  • Kia cee’d nagynyomású szivattyú
  • Kia sportage nagynyomású szivattyú
  • Kia Rio nagynyomású szivattyú
  • Kia pro cee’d nagynyomású szivattyú
  • Kia venga nagynyomású szivattyú
  • Kia optima nagynyomású szivattyú
  • Kia carnival nagynyomású szivattyú
  • Kia carens nagynyomású szivattyú
  • Kia pregio nagynyomású szivattyú

Érdekelheti még a többi szolgáltatásunk is:

Injektor felújítás