Dízel autóknál már szinte minden felhasználó tudja, hogy 2-300 000 Km-nél bizony van pár elég költséges szerelni való amit nem lehet elkerülni.
Ezek közül az egyik, a befecskendező rendszer részét képező injektorok esetleges meghibásodása. Ezek működését sok minden befolyásolja de az üzemanyag minősége mellett megemlíthetjük a karbantartás rendszerességét és az adalékanyagok használatát is.
Az injektor meghibásodás jelei mindig észrevehetőek, és érdemes gyorsan kapcsolni, mert nagyobb hibához is vezethetnek.
- Az autónak ingadozik az alapjárata, de magasabb fordulaton tökéletesen működik
- Ennek egyik oka az injektorok alapjáraton történő befecskendezési mennyiség csökkenése
- Az autó magas fordulaton letilt, „nem engedi a gyorsítást”
- Ez lehet nagynyomású szivattyú hiba is, de az injektoroknál a teljes terhelési értékek csökkenése is.
- Az autó füstöl
- Ezt általában az injektorok résolaj veszteségének megnövekedése okozza
- Az autónak megnövekedett a fogyasztása
- Ez általában együtt jár a füstöléssel. Ez is a porlasztó résolaj veszteség növekedése miatt lehet
- Kihagy egy henger. „3 hengerezik” vagyis ha kivennénk egy porlasztót akkor is ugyanolyan hangja lenne az autónak
- Kerepel, csörömpöl, kopog valami a motorháztető alatt
Porlasztóknál minden esetben egy bevizsgálással kezdünk. A próbapadi teszt után kiderül, hogy melyik milyen állapotban van.
Amennyiben a porlasztó felújítható, a szakembereink gyári alkatrészekkel fel tudják újítani őket. Mindig 1 év garanciát adunk, futásteljesítménytől függetlenül.
Amennyiben nem felújítható injektorról van szó ( Siemens/VDO, BOSCH piezós), gyártó által felújított cseredarabot tudunk adni, vagy gyári újat.
Beszereléskor az üzemanyagrendszer tisztítását kell elvégezni.
Ha bármiben segíthetünk, hívja kollégánkat bizalommal!
0630/303-2171
Tamorin Kft